  • 1. Data: 2004-08-27 16:50:30
    Temat: banalne pytanie dla prawnikow:)
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Witam,
    mam ogromna prosbe powiedzcie mi jak sie nazywa okres od uchwalenia aktu
    prawnego do poczatku jego obowiazywania...kiedys to wiedzialam ale wylecualo
    z glowki, a wygooglowac nie moglam, za duzo info.

    z gory wielkie dzieki za pomoc:)
    pzdr.
    wiola

  • 2. Data: 2004-08-27 16:50:50
    Temat: Re: banalne pytanie dla prawnikow:)
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 18:50:30 +0200, wiola <b...@n...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > wylecualo
    > z glowki, a wygooglowac nie moglam, za duzo info.

    Vacatio legis

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 3. Data: 2004-08-27 16:51:03
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

> [...]
    > aktu prawnego do poczatku jego obowiazywania...kiedys to wiedzialam
    > ale wylecualo z glowki, a wygooglowac nie moglam, za duzo info.

    Vacatio legis. ( od momentu ogloszenia, a nie uchwalenia, do dnia wejscia w
    zycie ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos