  • 1. Data: 2004-08-27 17:42:26
    Temat: Dekret z 1955r. o uwłaszczeniu i o uregulowniu innych spraw
    Od: <j...@N...gazeta.pl>

    związanych z reformą rolną i osadnictwem rolnym. Bliska mi osoba ma
    orzeczenie o nabyciu własności nieruchomości na podst. w/w dekretu.
    Nie może uzyskać wyrysu z mapy ewidencyjnej bo..../nie potrafi powtórzyć o
    co urzędnik mówił/ Bez wyrysu nie ma mowy o założeniu KW.Co z tym fantem
    zrobić? Od czego zacząć? Ów urzędnik mówił coś o sądowym potwierdzeniu
    własności. Boże, toż jest to własnością tej osoby od lat prawie 46.Proszę
    Was o pomoc. Dodam, że sprawa wyszła na jaw, gdy chcieliśmy u notariusza
    zrobić umowę darowiżny tej nieruchomości.Notariusz odmówił, bo sporządzi
    umowę gdy będzie KW. Koło się zamknęło. Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2004-08-27 19:02:38
    Od: <j...@g...pl>

    Bardzo proszę o pomoc. Bardzo mi zależy. Pozdr.

  • 3. Data: 2004-08-28 20:13:34
    Od: "Joanna " <j...@g...pl>

    Naprawdę nikt nie miał z czymś takim do czynienia? Proszę spróbujcie mi
    pomóc.

  • 4. Data: 2004-08-28 20:13:57
    Od: <j...@g...pl>

  • 5. Data: 2004-08-29 07:27:24
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 20:13:34 +0000 (UTC), Joanna
    <j...@g...pl> napisał:

    > Naprawdę nikt nie miał z czymś takim do czynienia? Proszę spróbujcie mi
    > pomóc.

    Nie miałem z czymś takim do czynienia. A jest za mało informacji by
    cokolwiek móc powiedzieć.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!