  • 1. Data: 2004-08-27 14:30:35
    Temat: scieki
    Od: "Lechu" <l...@i...pl>

    Witam grupowiczów!!

    Mam sprawe. Do mojego ogrodu ktos z sasiadow prawdopodobnie wpuszcza sobie
    scieki. Gdzie moge sie zglosic, zeby odpowiednie sluzby znalazly delikwenta
    i kazaly mu naprawic wyrzadzone szkody?? Bo smierdzi jak cholera:)

    z gory dzieki wielkie
    Pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2004-08-27 14:46:04
    Temat: Re: scieki
    Od: Wenom <w...@g...pl.PleaseReplaceONEwith1>

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 16:30:35 +0200, Lechu <l...@i...pl> napisał:

> [...]
    > delikwenta
    > i kazaly mu naprawic wyrzadzone szkody?? Bo smierdzi jak cholera:)

    Nie mam pojecia ale na poczatek zadzwno na policje. Tyle ze bedziesz
    musial miec dowody ze to ten a nie inny sasiad. Mam podobna sprawe z
    skladowaniem odpadow wszelakich przy na mojej nieruchomosci tuz przy
    dordze. Wiem ze to gosc z naprzeciwka ale nic mu nie udowodnie. Policja
    pare razy jezdzila ale nic to nie dalo. Smieci jak lezaly tak leza.

  • 3. Data: 2004-08-27 15:50:58
    Od: "Przemek R." <p...@g...pl>

    > Policja
    > pare razy jezdzila ale nic to nie dalo. Smieci jak lezaly tak leza.

    policja nei jest od zbierania smieci :)

    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 4. Data: 2004-08-27 19:44:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lechu" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    delikwenta
    > i kazaly mu naprawic wyrzadzone szkody?? Bo smierdzi jak cholera:)

    Takimi rzeczami zajmuje się sanepid, ale możesz zgłosić to Straży Miejskiej
    również.

  • 5. Data: 2004-08-27 21:16:05
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > policja nei jest od zbierania smieci :)

    Zbierania nie ale:

    Art. 145.KW Kto zanieczyszcza lub zaśmieca miejsca dostępne dla publiczności, a w
    szczególności drogę, ulicę, plac, ogród, trawnik lub zieleniec,
    podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.

    lub

    Rozdział XXII KK Przestępstwa przeciwko środowisku

    pozdr
    bogen

  • 6. Data: 2004-08-27 21:26:30
    Od: Wenom <w...@g...pl.PleaseReplaceONEwith1.ZamienONEna1>

    Dnia Fri, 27 Aug 2004 17:50:58 +0200, Przemek R.

    > policja nei jest od zbierania smieci :)

    haha

  • 7. Data: 2004-08-28 00:42:31
    Od: alka <t...@...raczej.nie>

    Bogen wrote:

> [...]
    > podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.
    >
    > lub
    >
    > Rozdział XXII KK Przestępstwa przeciwko środowisku

    Z tego samego artykułu odpowiada myjący samochód na parkingu, albo w
    innym miejscu publicznym.

    > pozdr
    > bogen

    Równiwż.
    alka

  • 8. Data: 2004-08-28 08:16:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > publiczności, a w szczególności drogę, ulicę, plac, ogród, trawnik lub
    > zieleniec, podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.

    no ale nie jest tu napisane ze ma te smieci zabrac :)

    P.