  • 51. Data: 2009-07-15 20:55:49
    Temat: Re: balkon
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    PlaMa pisze:

    > Ogólnie starzeję się chyba, ale zaczynam dochodzić do wniosku, że
    > palaczy trzeba tępić wszelkimi metodami :/

    A co z pijakami za przeproszeniem szczącymi komuś na balkon itp.itd ?

    --
    animka

  • 52. Data: 2009-07-15 21:31:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-15 22:55, Animka pisze:

    > A co z pijakami za przeproszeniem szczącymi komuś na balkon itp.itd ?

    Najpierw palacze

  • 53. Data: 2009-07-16 06:37:47
    Temat: Re: palenie na balkonie nie jest zabronione, balkon znajduje się na
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 21:46:27 +0200, szerszen napisał(a):

    > jak nie wynika, swoim smrodzeniem uniemozliwiaja jej normalne korzystanie z
    > balkonu

    Niby w jaki sposób? Że jej się to nie podoba? A może zacznie narzekać
    że sąsiad jest nieogolony jak wychodzi na balkon i też jej to
    "uniemożliwia normalne korzystanie z balkonu" bo się nim brzydzi?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 54. Data: 2009-07-16 06:49:48
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 22:37:39 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Ogólnie starzeję się chyba, ale zaczynam dochodzić do wniosku, że
    > palaczy trzeba tępić wszelkimi metodami :/

    Ja też się starzeję i zaczynam dochodzić do wniosku że trzeba tępić
    wszelkimi sposobami przewrażliwione "mimozy" które z powodu byle
    pierdółek utrudniają innym życie...

    Henry

  • 55. Data: 2009-07-16 07:31:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1c6wwtxtv0i5i.145zbecrlurmc$.dlg@40tude.net...

    > Niby w jaki sposób? Że jej się to nie podoba?

    w taki sposob ze smierdzi i dodatkowo truje

  • 56. Data: 2009-07-16 07:33:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > w taki sposob ze smierdzi...

    IMHO to całkiem przyjemny zapach.

    --
    spp

  • 57. Data: 2009-07-16 07:35:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > IMHO to całkiem przyjemny zapach.

    jakby to byla fajka z jakims lepszym tytoniem, to bylbym sie sklonny zgodzic
    ;)
    ale zwykle fajki smierdza i tyle

  • 58. Data: 2009-07-16 07:53:46
    Temat: zasponsoruj zatem sąsiadowi lepsze fajki
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

  • 59. Data: 2009-07-16 08:00:14
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 09:31:29 +0200, szerszen napisał(a):

    > w taki sposob ze smierdzi i dodatkowo truje

    To za mało - musi jeszcze być "ponad przeciętną miarę".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 60. Data: 2009-07-16 08:08:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:168uus1v3q5z6.7xexbujca67h$.dlg@40tude.net...

    > To za mało - musi jeszcze być "ponad przeciętną miarę".

    no wiec jest, jesli pala tak jak ona to opisuje