  • 31. Data: 2009-07-15 13:29:43
    Temat: Re: palenie na balkonie nie jest zabronione, balkon znajduje się na
    Od: " " <r...@g...pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    > <r...@g...pl> napisał w

    > Przeszkadzenie dzieci?

    przeczytaj uważnie jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem:)

    > Ale co w związku z tym?? Czy ktoś tu zgłosił problem "co zrobić z
    > wrzeszczącymi dziećmi na balkonie, skoro pod blokiem są place zabaw"? Nie,
    > sam bez sensu wplątałeś(aś?) ten temat, choć nikt o to nie prosił.

    Ręce opadają:) Gdyby było na placu zabaw, nie wąchałoby szkodliwego dymu
    papierosowego. Ale po co iśc z dzieckiem na dwór? Prościej jest wystawić na
    balkon i ustawić sąsiadów

    > Pieprzysz od rzeczy.

    Nastepnuy k"ó"luralny?

    A jeśli sama miałaby ochotę usiąść na własnym balkonie
    > bez konieczności narażania się na smród, to poradzisz jej wyjście do parku?

    To musi założyć maskę przeciwgazową, kupić sobie dom lub faktycznie iśc od
    parku. Albo sobie po prostu przypomniec, ze mieszka w bloku wśród wielu ludzi
    o różnych nawykach i że nie ma prawa ingerować w ich życie

  • 32. Data: 2009-07-15 13:50:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Albo sobie po prostu przypomniec, ze mieszka w bloku wśród wielu ludzi
    > o różnych nawykach i że nie ma prawa ingerować w ich życie

    tak jak i oni nie maja prawa ingerowac w jej zycie smierdzac fajkami, jak
    sobie chca jarac, niech siedza w domu i smrodza sobie w mieszkaniu, jak na
    balkonie postawie sobie grilla to tez bedziesz uwazal ze mi wolno bo jestem
    na swoim balkonie i mam taki nawyk?

  • 33. Data: 2009-07-15 14:03:03
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@g...pl> napisał

    > przeczytaj uważnie jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem:)

    Nie widzę sensu czytania pierdół o wrzeszczących dzieciach albo
    niebezpieczeństwie chyhających na nie na balkonie. Skup się jeszcze raz -
    dziewczyna zgłasza problem, dziecko bawi się ba balkonie i jest zasmradzane
    dymem. Gówno Cię obchodzi dlaczego tam się bawi i czy wrzeszczy. To nie
    jest meritum sprawy.

    > Ręce opadają:)

    Mnie również. To nie Ty pisałeś "Uczyliście juz młodą, żeby sie nie darła
    an balkonie czy jest jeszcze na to za młoda?" albo "gdy chce sie
    przewietrzyć na balkonie, odpocząć po pracy to córka sąsiadów robi hałas i
    wypoczynku nici"?

    > Gdyby było na placu zabaw, nie wąchałoby szkodliwego dymu
    > papierosowego. Ale po co iśc z dzieckiem na dwór?

    Bo się ma taką ochotę. Jesteś w stanie pojąć tak cholernie ciężką do
    zrozumienia rzecz, że ktoś ma ochotę bawić się z dzieckiem na balkonie?
    Albo że nie ma akurat innej możliwości? Co Cię to u licha obchodzi?

    > Albo sobie po prostu przypomniec, ze mieszka w bloku wśród wielu ludzi
    > o różnych nawykach i że nie ma prawa ingerować w ich życie

    Jasne, ale za to oni mają prawo zasmradzać jej przestrzeń życiową
    papierochami.
    Bardzo "inteligentne" wnioski przychodzą Ci do głowy :>

    Nikt im nie broni palić, ale niech to robią tak, by nikomu nie
    przeszkadzać.
    Innymi słowy - Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna moja.

  • 34. Data: 2009-07-15 14:09:24
    Od: " " <r...@g...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > tak jak i oni nie maja prawa ingerowac w jej zycie smierdzac fajkami,

    z tego co wątkotwórca pisze, że nie wynika, zeby palacze ingerowali w jej życie

    Może zieloni przyjda jej z pomocą? oprotestują palaczy, zorganizują
    manifestację,którą pokażą media?

> [...]
    > balkonie postawie sobie grilla to tez bedziesz uwazal ze mi wolno bo jestem

    grilla bym z papierosami nie porównywała jednak, to tak jakby ktoś twierdził,
    że nie ma różnicy między tym,między wyprawianiem urodzin dwulatkowi na
    balkonie a McDonaldzie

  • 35. Data: 2009-07-15 14:15:28
    Temat: Re: Re:"rz"adnego? czy aby na pewno ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A to zalezy.
    Balkon może być częścią nieruchomości wspólnej.
    A we wspólnocie mieszkaniowej może obowiązywać zakaz palenia tytoniu w częściach
    wspólnych nieruchomości.

    Poza tym jeszcze jakieś ustawy 'o przeciwdziałaniu czemuś tam'.
    JaC

    -----

    > w Polsce nie ma sankcjonowania palenia na balkonach więc pozostają jedynie
    negocjacje z sąsiadami.

  • 36. Data: 2009-07-15 14:17:46
    Od: " " <r...@g...pl>

    Baloo <b...@o...eu> napisał(a):

    Ale cham , chyba ktoś tu sie przelogowuje:))))

  • 37. Data: 2009-07-15 14:33:36
    Temat: Re: balkon
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Od urodzenia proszę włascicieli pekińczyków o zakładanie psom kagańców i smyczy.
    Dlaczego na podwórku mnie tak nie lubia???
    ;-))
    JaC

    -----

    > Mało kto czyta, a bywają tam różne śmieszne zakazy pozwalające na ułożenie sobie
    dobrosąsiedzkich stosunków.

  • 38. Data: 2009-07-15 15:14:11
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@g...pl> napisał

    > Ale cham

    Szczerze mówiąc z dwojga złego wolę być chamski, niż głupi jak worek mąki.

  • 39. Data: 2009-07-15 15:51:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3kob4$4gr$1@news.wp.pl ąćęłńóśźż <u...@w...eu> pisze:

    > Balkon może być częścią nieruchomości wspólnej.
    SN ma trochę inne zdanie.
    http://www.dominium.pl/artykuly/zobacz/927/balkony-w
    e-wspolnocie-mieszkaniowej

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2009-07-15 15:52:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3kp6q$516$1@news.wp.pl ąćęłńóśźż <u...@w...eu> pisze:

    > Od urodzenia proszę włascicieli pekińczyków o zakładanie psom kagańców i
    > smyczy. Dlaczego na podwórku mnie tak nie lubia???
    Pekińczyki czy właściciele? ;)

    --
    Jotte