  • 21. Data: 2005-09-11 21:21:17
    Temat: Re: awantura z Byłą
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Dan Brown napisał(a):

    > musze jej oddac 100% tego co juz jej dalem bo sobie przypomniala ze bylem z
    > jej rodziną w gorach na 2 dni 2 lata temu!!!!!!!!!!!!!!!!to nic ze wozilem
    > jej rodzine i sprzet narciarski!Z tego co mowila ostatnio- chce przyslac
    > aparat a jej mama mieszkająca nieopodal wezmie udzial w wymianie aparat za
    > kase.Normalnie rozboj w bialy dzien!dzieki za wszystkie posty,jakby co
    > poinformuje jak sie skonczylo.A tymczasem walcze dalej!!

    IMHO trzeba postraszyć - a raczej uświadomić jakie są konsekwencje
    takich działań.

    najpierw nagraj te rozmowy - bo pewnie jeszcze jakieś będą,
    a potem powiedz mamie lubej, że wybierasz się na policję w sprawie
    kradzieży, powiedz co za to grozi i że masz głęboko w d... że wydadzą za
    nieobecną w polsce córeczką list gończy, który dosyć solidnie
    skomplikuje jej karierę.
    A i mamuśka też może mieć kłopot za współudział w przestępstwie
    (niekorzystne rozp. mieniem - to w najlepszym wypadku)

    Może zrozumieją w co się pakują (a raczej już wpakowały)

    MAc

  • 22. Data: 2005-09-11 21:25:04
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    aaa zapomniałem - IMHO jak chce przysłać aparat do mamuśki, to niech
    przyśle - będzie na miejscu i będzie gdzie wysłać policję. Więc może na
    początek pościemniaj, że zapłacisz - nie dla tego że jesteś coś winny -
    tylko dlatego, że chcesz odzyskać aparat. (wymuszenie?)

    MAc

  • 23. Data: 2005-09-11 21:57:16
    Od: "Dan Brown" <z...@o...pl>

    > Dan Brown <6...@n...onet.pl> Sunday 11 of September
    > 2005 21:33

    > Dlaczego byłeś z taką jędzą tak długo?
    > Lub - co zrobiłeś że jest teraz taka wredna?

    --------------------->ja?nic.Ona zawsze miala problemy natury psychicznej
    (wizyty u psychiatry!!!!mozna to wykorzystac??:>),lecz nigdy nie bylem
    celem.Teraz sie nim stalem,zapewne czesciowo pod wplywem niedoszlej
    tesciowej?!:D:D::::baby to potrafią....

  • 24. Data: 2005-09-11 22:10:45
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Dan Brown napisał(a):

    > --------------------->ja?nic.Ona zawsze miala problemy natury psychicznej
    > (wizyty u psychiatry!!!!mozna to wykorzystac??:>)

    nie rób sobie jaj, w końcu trochę z nią byłeś. To, że jesteś wściekłu
    nie musi oznaczać świńskich numerów. Nawet w ramach dobrze pojętej zemsty

  • 25. Data: 2005-09-11 22:38:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > ah ta anglia.. zmienia lidzu.. Napisz do jej bossa, ze ma zlodziejke
    :)
    > Szybko wroci i bedzie po sprawie :)
    > Jako dowod podaj numer seryjny daj kopie gwarancji i zazadaj zwrotu
    aparatu
    > :)
    > To juz ekstremalnie wypaczony przyklad :))
    > Ps. Nikt nie lubi miec zlodzieja za pracownika.

    Ona powie, że to jakiś kretyn, który chciał z nią bardzo chodzić, ale
    mu odmówiła to napisał i po sprawie. Chyba nie sądzisz, ze boss zrobi
    jej przeszukanie za tym aparatem?

  • 26. Data: 2005-09-12 06:27:20
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 00:38:51 +0200, Robert Tomasik napisał/napisała:
    > Ona powie, że to jakiś kretyn, który chciał z nią bardzo chodzić, ale
    > mu odmówiła to napisał i po sprawie. Chyba nie sądzisz, ze boss zrobi
    > jej przeszukanie za tym aparatem?

    mysle,ze bedzie mial watpliwosci :) A jak jeszcze pojdzie na policje to
    watpliwosci przestana byc watpliwosciami :)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Rozne/oczka.j
    pg *

  • 27. Data: 2005-09-12 09:03:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dan Brown" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kase.Normalnie rozboj w bialy dzien!dzieki za wszystkie posty,jakby co
    > poinformuje jak sie skonczylo.A tymczasem walcze dalej!!

    ale corcia sie zdziwi jak matka zostanie zatrzymana :-)

    P.

  • 28. Data: 2005-09-12 09:53:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > myślę,ze będzie miał wątpliwości :) A jak jeszcze pójdzie na policje
    > wątpliwości przestaną być wątpliwościami :)

    Może nie znam się na angielskich realiach, ale powątpiewam w to, by
    otrzmawszy od nieznanej sobie osoby jakieś cokolwiek trudne do
    weryfikacji informacje boss tej panienki leciał na Policję składać
    doniesienie.

  • 29. Data: 2005-09-12 10:02:12
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 11:53:41 +0200, Robert Tomasik napisał/napisała:

> [...]
    > otrzmawszy od nieznanej sobie osoby jakieś cokolwiek trudne do
    > weryfikacji informacje boss tej panienki leciał na Policję składać

    na policje mial isc ex chlopak, za duzy skrot myslowy z nowy dalem :)
    Poza tym jestes pewny,ze ex chlopak jest nieznany dla bossa ? Bo cos mi sie
    nie wydaje... (wskazowka w 1. poscie).

  • 30. Data: 2005-09-12 10:04:23
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 12 Sep 2005 11:03:24 +0200, Przemek R... napisał/napisała:

    > ale corcia sie zdziwi jak matka zostanie zatrzymana :-)

    nie moge sie doczekac finalu :D Ogladamy brazylijskie seriale, tworzymy
    jakies swoje, rodzime produkcje a tu na usenecie takie czaderskie historie
    :D

    Ps. Bylem w podobnej sytuacji (anglia + dziewczyna ;)