  • 1. Data: 2005-09-11 10:49:38
    Temat: Ulga (dotacja) przy zatrudnianiu bezrobotnego
    Od: "majster" <b...@b...pl>

    Doszły mnie słuchy, że pracodawca zatrudniając na nowe stanowisko osobę
    bezrobotną może liczyć na jakąś pomoc (ulgę, dotację) z Urzędu Pracy. Nie
    wiem dokładnie o co chodzi, bo to nie ja jestem pracodawcą, ale interesuje
    mnie jak długo taka osoba musi być bezrobotna, by spełnić warunki stawiane
    przy tej uldze? Czy pracując na umowę zlecenie można zrezygnować z pracy,
    zarejestrować się jako bezrobotny i następnego dnai zatrudnić w firmie,
    która tą dotację otrzyma za stworzenie nowego miejsca pracy? Jak długo
    należy być osobą bezrobotną, aby spełnić odpowiednie wymagania?

  • 2. Data: 2005-09-11 12:38:17
    Temat: Re: Ulga (dotacja) przy zatrudnianiu bezrobotnego
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "majster" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > która tą dotację otrzyma za stworzenie nowego miejsca pracy? Jak długo
    > należy być osobą bezrobotną, aby spełnić odpowiednie wymagania?

    Trochę to zależy jakie i na co dany Urząd ma fundusze.
    Ale przede wszystkim taka pomoc kierowana jest dla bezrobotnych
    pozostających bez pracy więcej niz rok.
    MaM