  • 1. Data: 2005-09-11 11:18:46
    Temat: awantura z Byłą
    Od: "Dan Brown" <z...@o...pl>

    Witam.Oto moje perypetie koszmarne,prosze o rade z natury prawnej,bo inaczej
    juz chyba nic nie zdzialam:pojechalem do angli do mojej dziewczyny(tam
    pracuje),mieszkalismy razem,czesciowo pomogla mi z kasą,jednak gdy
    wyjezdzalem zerwalismy.Po przyjezdzie do domu planowalem oddac jej kase.Ona
    w ramach gwarancji gdy nie patrzylem zabrala mi aparat wart ok tysiąca
    zlotych.Miedzyczasie w ramach kobiecej zlosci podliczyla mnie
    poteznie(przewyzszając faktycznie dlug o ok 30 %-wiadomo,zeby mi dokopac..eh
    kobiety).Przyjechalem do domu,kase oddalem(ten prawdziwy dlug)-a ona sie
    zobligowala do wyslania aparatu.Sprawa tak sie skonczyla ze ma i aparat i
    kase.Co mozna zrobic?dlugo zbieram na ten aparat!:[ prosze o
    radeeeee!pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-09-11 11:44:24
    Temat: Re: awantura z Byłą
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 11 Sep 2005 13:18:46 +0200, Dan Brown napisał/napisała:
> [...]
    > zobligowala do wyslania aparatu.Sprawa tak sie skonczyla ze ma i aparat i
    > kase.Co mozna zrobic?dlugo zbieram na ten aparat!:[ prosze o

    Idz na policje i zglos kradziez aparatu :)
    Skoro ona sobie tak pogrywa... Masz chociaz jakis dowod,ze jej kase oddales
    ?

    Przed pojsciem na policje sprobuj zalatwic z nia jeszcze sprawe oddania
    aparatu, ew. nagraj rozmowe, ze dlug oddales etc..
    Daj jej szanse, to w sumie tylko kobieta z urazona duma :)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Rozne/oczka.j
    pg *

  • 3. Data: 2005-09-11 11:54:14
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    > Idz na policje i zglos kradziez aparatu :)
    > Skoro ona sobie tak pogrywa... Masz chociaz jakis dowod,ze jej kase
    oddales
    > ?

    w takiej sytuacji to chyba ona musiala by udowodnic ze kase mu dala ...

    > Przed pojsciem na policje sprobuj zalatwic z nia jeszcze sprawe oddania
    > aparatu, ew. nagraj rozmowe, ze dlug oddales etc..
    > Daj jej szanse, to w sumie tylko kobieta z urazona duma :)

    hehehe ona szans nieda to on jej tez chyba niema szans dac tej szansy :>

  • 4. Data: 2005-09-11 12:18:12
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 13:54:14 +0200, flashi napisał/napisała:
    > hehehe ona szans nieda to on jej tez chyba niema szans dac tej szansy :>

    na przyszlosc dobra rada: nie pozyczac przed rozstaniem :> hiih

  • 5. Data: 2005-09-11 12:51:27
    Od: "Dan Brown" <z...@o...pl>

    > oddales

    ------mam w archiwum na gg jak pisze ze kase dostala i aparat wysle...no i
    lipa.

    -------jest problem bo nie odbiera telefonu ;/

    --------a jak sie ma to ze ona jest w angli??wplywa to jakos na sprawe?chyba
    tak.

  • 6. Data: 2005-09-11 13:09:32
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Papik wrote:

    > na przyszlosc dobra rada: nie pozyczac przed rozstaniem :> hiih

    ROTFL :)

    --
    A Lot Like Love - komedia romantyczna :) ....... http://tiny.pl/qj5b
    Fantastyka - przegląd prasy wakacyjnej ......... http://tiny.pl/qj53

  • 7. Data: 2005-09-11 13:10:45
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Dan Brown" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zobligowala do wyslania aparatu.Sprawa tak sie skonczyla ze ma i aparat i
    > kase.Co mozna zrobic?dlugo zbieram na ten aparat!:[ prosze o

    Witam
    Możesz skorzystać z art. 284&1 kk -przywłaszczenie-
    i zgłosić stosowne zawiadomienie w Komendzie Policji.
    Uwaga- nie jest to kradzież jak sądzą niektórzy przedmówcy.

    Pozdrowienia KK

  • 8. Data: 2005-09-11 13:32:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Witam
    > Możesz skorzystać z art. 284&1 kk -przywłaszczenie-
    > i zgłosić stosowne zawiadomienie w Komendzie Policji.
    > Uwaga- nie jest to kradzież jak sądzą niektórzy przedmówcy.

    a nie bedzie to przypadkiem 286? Wprowadzila go wblad twierdzac ze odda
    aparat gdy zwroci pieniadze
    pieniadze oddal ona aparatu nie oddala tym samym doprowadza go do
    niekorzystnego rozporzadzenia swoim mieniem.
    A kozrysc jaka osiagnela to aparat.

    No i kara wyzsza :-)

    P.

  • 9. Data: 2005-09-11 13:41:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>
    napisał w wiadomości news:dg1ae8$686$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Możesz skorzystać z art. 284&1 kk -przywłaszczenie-
    > i zgłosić stosowne zawiadomienie w Komendzie Policji.
    > Uwaga- nie jest to kradzież jak sądzą niektórzy przedmówcy.

    To jest kradzież, a nie przywłaszczenie, skoro zabrała bez jego zgody
    i wiedzy. Gdyby jej dał w zastaw, a ona odmawiała oddania, to by było
    przywłaszczenie - i o naciągane, bo raczej podchodzące pod proces
    cywilny, niż karny.

  • 10. Data: 2005-09-11 13:43:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dg1ble$l51$1@inews.gazeta.pl...

    > a nie będzie to przypadkiem 286?

    Nie, zdecydowanie nie. Nad 286 można by było się zastanawiać, gdyby
    pytający dał jej ten aparat. Chęć i wówczas to jest bliższe
    przywłaszczeniu, bowiem on przecież tym aparatem by nie rozporządzał,
    a jedynie pozostawiał go u niej.