  • 11. Data: 2008-05-25 23:25:20
    Temat: Re: aukcja allegro
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.05.2008 Mikaichi <m...@v...pl> napisał/a:
    > Użytkownik PlaMa napisał:
    > No ale czemu uwazasz, ze w ofercie, gdzie raz jest 24 a raz 36 ty mozesz
    > sobie wybrac akurat 36, a nie 24?
    > Moze mozna wybrac 36 jako "rozszerzona gwarancja" - za doplata?

    Jesli to sprzedaż konsumencka to zdaje się nie bardzo.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2008-05-25 23:36:15
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Jesli to sprzedaż konsumencka to zdaje się nie bardzo.

    Powiedz to Toshibie i Dellowi (PC), powiedz Aristo (AGD), zeby tak nie
    wyliczac za bardzo, gdzie za dodatkowa oplata mozna wykupic sobie
    przedluzenei gwarancji o rok, o 2 lata o 5 lat...

    :)

  • 13. Data: 2008-05-26 00:11:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > Powiedz to Toshibie i Dellowi (PC), powiedz Aristo (AGD), zeby tak nie
    > wyliczac za bardzo, gdzie za dodatkowa oplata mozna wykupic sobie
    > przedluzenei gwarancji o rok, o 2 lata o 5 lat...

    No i?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2008-05-26 10:22:00
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę kupić sobie monitor LCD, znalazłem na allegro interesujący mnie
    > model sęk w tym, ze w opisie aukcji są sprzeczne informacje. W jednym
    > miejscu opis że gwarancja jest na 36 miesięcy w drugim, że na 24
    > miesiące (+ masa innych błędów i sprzeczności).
    >
    > Czy jeśli kupię ten monitor to będę mógł wymagać od sprzedawcy 36
    > miesięcznej gwarancji?

    Najpierw sprawdź ceny na ceneo.
    Tam porównasz ceny prawdziwych sklepów, a nie kombinatorów z bożej łaski.

    Zamówiłem z ceneo już wiele rzeczy, i nawet, jeśli były problemy, to wszystko
    zostało spokojnie i bez nerwów wyjaśnione na moją korzyść w bardzo krótkim
    czasie. A ceny niższe niż na allegro.

    Sereeczen pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 15. Data: 2008-05-26 20:09:35
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    PlaMa pisze:

    > czemu mam olać?

    He he. Skad wiedzialem ze to Gejtway :D Sam go chcialem kupic, wprawdzie
    nie zaden powystawowy tylko normalny z pelna gwarancja producenta.

    Poczytalem tu i tam o testach tego monitora, poszukaj na zagranicznych
    serwisach. Popytalem takze ludkow ktorzy go mieli i zwrocili bo to taki
    szmelc. Poszukaj tez na youtubie filmikow i popatrz co to za monitory sa.

    Ja wolalem nie ryzykowac i nie ladowac sie w mine za tyle pieniedzy :D W
    zamian kupilem na Ebayu Della 2408 (z polecenia) i uwazam ze za takie
    pieniadze to wybor byl wysmienity

    Jacek Kustra