  • 1. Data: 2005-01-22 18:35:42
    Temat: mężczyżni
    Od: "kora20" <t...@p...onet.pl>

    Cóż. Nic niestety mi nie pomogliście. Nie znam szczegółow sprawy więc nie mogę
    napisać więcej a nie mam zamiaru zmyślać. Chciałam jedynie zapytać gdzie
    dziewczyna w trudnej dla niej sytuacji (mąż zagroził, że nie zobaczy małego
    chyba że do niego wróci) może uzyskać pomoc. Oczywiście najlepiej bezpłatną bo
    nie jest w najlepszej sytuacji materialnej.
    Na pewno osobie kompetentnej dziewczyna powie ze szczegółami dlaczego odeszła.
    Wypowiedzieli się tu prawie sami mężczyżni i pewnie dlatego odpowiedzi ich nie
    wnoszą prawie nic konstruktywnego.Jastem pewna, że gdybym napisła , że to żona
    zabrała małego i nie pozwala ojcu dziecka się z nim widywać no chyba ,że ten do
    niej wróci to lepiej byście mu lepiej radzili.
    Wybaczcie, że zawracałam Wam głowę.
    ;(
    Kora

  • 2. Data: 2005-01-22 18:51:55
    Temat: Re: mężczyżni
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > chyba że do niego wróci) może uzyskać pomoc. Oczywiście najlepiej
    bezpłatną bo
    > nie jest w najlepszej sytuacji materialnej.

    no chyba logiczne ze dziecka nie chce odddac, bo odejscie matki czesto
    rowna sie strata
    dziecka

> [...]
    ten do
    > niej wróci to lepiej byście mu lepiej radzili.

    powiem Ci co powie osoba kompetenta, bedzie namawiac panienke by ta
    oskarzyla ojca o molestowne
    swojego dziecka, bicie zony, znecanie sie psychiczne itp sprawy ktore NIE
    obiektywna sedzina potraktuje
    jako wystarczajacy powod odebrania mu jego.

    P.

  • 3. Data: 2005-01-22 19:03:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "kora20" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Chciałam jedynie zapytać gdzie
    > dziewczyna w trudnej dla niej sytuacji (mąż zagroził, że nie zobaczy
    > małego
    > chyba że do niego wróci) może uzyskać pomoc.

    Gdybyś podala jeszcze miasto to byloby moze prosciej

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-01-22 19:15:12
    Od: "kora20" <t...@p...onet.pl>

    > HaNkA

    Napisałam;)
    W Łodzi.
    Ale sama poszukam;)
    Dzięki

  • 5. Data: 2005-01-22 19:29:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > Napisałam;)
    > W Łodzi.

    A to sorry. Uczę sie do sesji i nie wszystko do mnie dociera:-)

    Darmowa pomoc swiadczą kliniki prawa przy uniwersytetach. W łodzi to jest:

    Studencki Punkt Informacji Prawnej Wydzial Prawa i Administracji,
    Uniwersytet w Łodzi
    ul.Narutowicza 59a, pok 25
    tel. 635 46 32

    Stosunkowo niedaleko masz do Warszawy a tam jest Fundacja Academia Iuris -
    http://www.academiaiuris.pl/

    HaNkA

  • 6. Data: 2005-01-22 20:57:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kora20 wrote:
    > Cóż. Nic niestety mi nie pomogliście.

    [ciach]

    Czy musisz koniecznie tworzyć drugi wątek dla swojej histerii?

  • 7. Data: 2005-01-22 21:36:28
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Sat, 22 Jan 2005 20:29:18 +0100, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

> [...]
    > tel. 635 46 32
    >
    > Stosunkowo niedaleko masz do Warszawy a tam jest Fundacja Academia Iuris -

    Tej pani, co uciekła z domu, raczej psycholog ptrzebny niż prawnik
    JanuszHr

  • 8. Data: 2005-01-22 22:03:26
    Od: "kora20" <t...@p...onet.pl>

    A czy Ty się musiałeś przyczepić? Lepiej się czujesz atakując? Nie lubisz
    wszystkich kobiet czy tylko ja Cię tak wkurzam?

    A drugi meil wysłał się przypadkiem. Nie chciałam tworzyć nowego wątku. Czasem
    po prostu technika mnie przerasta;))))

    Dziękuję bardzo tym którzy próbowali pomóc
    Kora

  • 9. Data: 2005-01-22 22:34:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kora20 wrote:
    > A czy Ty się musiałeś przyczepić? Lepiej się czujesz atakując? Nie lubisz
    > wszystkich kobiet czy tylko ja Cię tak wkurzam?

    Nie lubię przygłupów, histeryków, hipokrytów, szowinistów, rasistów
    itepe - niezależnie od koloru włosów, koloru skóry, wyznania,
    narodowości, rast, planety pochodzenia ;) a 'nawet' niezależnie od płci.

    Dlatego między innymi 'czepiam' się ciebie.

    Jesteś wyjątkowo irytującym przykładem szowinistki i egocentryczki,
    która każdą krytykę wobec siebie widzi jako atak na wszystkie kobiety.

    > A drugi meil wysłał się przypadkiem. Nie chciałam tworzyć nowego wątku. Czasem
    > po prostu technika mnie przerasta;))))

    Fakt - nawet cytować nie potrafisz.

    PS: *plonk* ci pewnie nic nie powie?

  • 10. Data: 2005-01-23 00:23:57
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    kora20 wrote:
    > Chciałam jedynie zapytać gdzie
    > dziewczyna w trudnej dla niej sytuacji (mąż zagroził, że nie zobaczy małego
    > chyba że do niego wróci) może uzyskać pomoc. Oczywiście najlepiej bezpłatną bo

    Istnieją jeszcze organizacje społeczne - np. Centrum Praw Kobiet.
    Pozdrawiam,
    --
    MArta
    m...@N...pl