  • 1. Data: 2004-10-18 19:02:43
    Temat: allegro i problem
    Od: "Marcin L" <l...@p...com.pl>

    witam
    sprawa wyglada nastepujaco. sprzedalem na allegro uszkodzony laptop. w
    opisie aukcji napisalem wyraznie ze jest on USZKODZONY i jako takiego go
    sprzedaje. nie wiedzialem nic o uszkodzeniu, nie znam sie na tym.napisalem
    ze sie nie wlacza i ze zapalaja sie tylko kontrolki i wskazniki baterii.
    aukcja sie zakonczyla, kupujacy przelal mi pianiadze,a ja wyslalem mu
    laptop.dwa dni pozniej dostaje mail od kupujacego, ze uszkodzony element
    jest wart 400 zl i ze go oszukalem bo nie podalem tego w aukcji. na dodatek
    probuje mi wmowic ze laptop ma dwa razy mniejszy dysk niz w opisie aukcji,
    co jest oczywiscie bzdura. mowi ze ma znajomego prokuratora i ze zglasza
    klasyczne oszustwo i wyludzenie, jezeli nie zwroce mu tych 400 zl. co w
    takiej sytuacji mam zrobic ?
    z gory dziekuje za odpowiedzi

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-10-18 19:04:17
    Temat: Re: allegro i problem
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Marcin L wrote:

> [...]
    > co jest oczywiscie bzdura. mowi ze ma znajomego prokuratora i ze zglasza
    > klasyczne oszustwo i wyludzenie, jezeli nie zwroce mu tych 400 zl. co w

    1. napisz mu, ze popełnia przestępstwo z art. 190 kk, grożąc wszczęciem
    postepowania karnego w innym celu niz ochrona narudzonego dobra.
    2. Powolywanie sie na wplywy w prokuraturze, w celu zalatwienia sprawy
    cywilnego tez podpada pod jakis artykul (wybacz, ale szukac mi sie nie chce)

    Ogólnie nie ma sie czym przejmowac :)

    pozdr.

    ja

  • 3. Data: 2004-10-18 19:13:48
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin L" <l...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co jest oczywiscie bzdura. mowi ze ma znajomego prokuratora i ze zglasza
    > klasyczne oszustwo i wyludzenie, jezeli nie zwroce mu tych 400 zl. co w

    Podaj linka do aukcji to zobaczymy jak to naprawdę wyglądało. No i możesz
    napisać za co Ci zawiesili to konto i skąd ten negatyw.

    pozdr.
    Acid

  • 4. Data: 2004-10-18 19:16:03
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin L" <l...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > klasyczne oszustwo i wyludzenie, jezeli nie zwroce mu tych 400 zl. co w
    > takiej sytuacji mam zrobic ?
    > z gory dziekuje za odpowiedzi

    nic nie robic :)
    Podales w aukcji ze sprzet jest uszkodzonym nie musisz podawac jesli nei
    wiesz ile kosztuje naprawa lub element potrzebny do naprawy.
    nie widze tu oszustwa.

  • 5. Data: 2004-10-18 19:20:54
    Od: "Marcin L" <l...@p...com.pl>

    Użytkownik "Acid" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj linka do aukcji to zobaczymy jak to naprawdę wyglądało. No i możesz
    > napisać za co Ci zawiesili to konto i skąd ten negatyw.
    >
    > pozdr.
    > Acid

    Jaki negatyw ? jakie zawieszone konto ? Link do aukcji :

    pozdr

  • 6. Data: 2004-10-18 19:46:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 21:02:43 +0200, Marcin L naskrobał(a):

> [...]
    > co jest oczywiscie bzdura. mowi ze ma znajomego prokuratora i ze zglasza
    > klasyczne oszustwo i wyludzenie, jezeli nie zwroce mu tych 400 zl. co w

    Sprzedałeś towar jako uszkodzony wiec zarzut jest bezpodstawny. Odpisz mu
    jakie jest twoje zdanie i to wszystko.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-10-18 19:53:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin L wrote:

> [...]
    > co jest oczywiscie bzdura. mowi ze ma znajomego prokuratora i ze zglasza
    > klasyczne oszustwo i wyludzenie, jezeli nie zwroce mu tych 400 zl. co w

    Zawiadomić prokuraturę o groźbach karalnych mających na celu wymuszenie
    zwrotu rzekomo należnej sumy.

  • 8. Data: 2004-10-18 19:57:37
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

    > Jaki negatyw ? jakie zawieszone konto ? Link do aukcji :

    A to konto i ten negatyw:

    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1431020

    zarejestrowane na Twojego maila.

    A co do aukcji z laptopem, to nie daj się zastraszyć, facet wiedział co
    kupuje, więc może mieć pretensje tylko do siebie samego.

    pozdr.
    Acid

  • 9. Data: 2004-10-18 21:55:50
    Od: "Marcin L" <l...@p...com.pl>

    oto mail od kupujacego :

    PO POWIĘKSZENIU ZDJĘCIA (PROGRAMEM ACDSEE) WIDAĆ DOKŁADNIE RYSY NA
    MATRYCY!!! NAWET ŚLEPY JE DOSTRZEŻE!!!
    PACZKA WYCHODZI JUTRO!!!
    A ODNOŚNIE PARAGRAFU TO TY SIĘ JUŻ KOCHAŃIEŃKI NIE MARTW, BO NA OSZUSTWO I
    WYŁUDZENIE JEST ICH KILKA AKAPITÓW, A TERAZ W KAŻDEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDZIE
    POLICJI JEST SPECJALNA KOMÓRKA DO PRZESTĘPSTW INTERNETOWYCH, A DO TEGO SIĘ
    TO KWALIFIKUJE!!!
    NA KOMENDZIE BĘDĘ OCZYWIŚCIE PRZED WYSYŁKĄ W CELU ZAWIADOMIENIA O
    POPEŁNIENIU PRZESTĘPSTWA I PRZEDSTAWIENIA DOWODÓW!!!

    I KTO TU JEST KURWA NACIĄGACZEM???

    CIENIASIE, ZADZWOŃ Z BUDKI JAK SIĘ BOISZ ŻE CIĘ BĘDĘ NĘKAŁ TELEFONAMI!!!

    ALE TRZEBA MIEĆ PIZDUSIU JAJA ŻEBY KOGOŚ ORŻNĄĆ, A TY JESTEŚ ZWYKŁĄ CIOTĄ!!!

    A JA CI ZROBIĘ KOŁO DUPY POPROSTU DLA ZASAD, ŻEBY CIĘ WIĘCEJ NIE ZAŚWĘDZIAŁA
    RĄCZKA JAK BĘDZIESZ CHCIAŁ KOGOŚ OSZUKAĆ!!!

    I LEPIEJ ZRÓB SZYBCIUTKI PRZELEW JAK PACZKA DOJDZIE!!!

    zaznaczam ze zdjecia byly robione przed wystawieniem aukcji. ekran nie mial
    nawet rys.

  • 10. Data: 2004-10-19 08:12:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 18. października 2004 23:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin L:

> [...]
    >
    > A JA CI ZROBIĘ KOŁO DUPY POPROSTU DLA ZASAD, ŻEBY CIĘ WIĘCEJ NIE
    > ZAŚWĘDZIAŁA RĄCZKA JAK BĘDZIESZ CHCIAŁ KOGOŚ OSZUKAĆ!!!

    No cóż, kolejny dres.... Prawnie to on Ci może pewnie nagwizdać, ale kurde,
    nie wiadomo czy nie przyjedzie z kolegami-dresami. To jest właśnie
    przykre :( Dlatego mówię, że Allegro to targowisko złodziei i przestępców i
    dlatego nie kupuję tam nic poza książkami za drobne złote.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)