eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Gwarancja w INDESIT - wirtulna??
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-10-18 19:07:58
    Temat: Gwarancja w INDESIT - wirtulna??
    Od: "Realista" <r...@s...o2.pl>


    Kolezanka kupila w marcu 2002 lodowke

    Regularnie co roku psul sie elektroniczny panel sterujacy lodowka i byl
    wymieniany na gwarancji
    Wydawaloby sie, ze zgodnie z art 581 KC po kazdej naprawie panel sterujacy
    jest objety od nowa gwaracja (ja bym nawet powiedzial ze gwarancja biegnie
    od poczatku poniewaz dokonany istotnej naprawy rzeczy objetej gwarancja)

    Niestety przepisy sobie, a zycie sobie.
    We wrzesniu tego roku znowu lodowka przestala pracowac. Wezwany technik z
    serwisu Indesit stwierdzil uszkodzenie panela sterujacego i zazadal zaplaty
    500zl za wymiane na nowy (450 panel + 50 dojazd).

    Kolezanka najpierw zdziwila sie ze panel "za gotowke" moglby byc wymieniony
    od reki bo za gwarancji trwalo to zawsze ponad miesiac (musieli go
    sprowadzac z Wloch)
    Nastepnie zdziwila sie ze nie ma na panel juz gwarancji (ma w ksiazce
    gwarancyjnej wpisy o naprawach.
    Technik podczas przegladania gwarancji probowal wyrwac strony z wpisami o
    wymianach dokonanych podczas gwarancji. Nastepnie nie chcial opuscic jej
    mieszkania dopoki nie zaplaci chociaz 50 zl za dojazd.
    Pojechal dopiero jak zaczela dzwonic na policje

    Indesit twierdzi, ze gwarancja na lodowke sie skonczyla (stwierdzili to
    pisemnie)

    Osoba z infolini serwisowej Indesit odsyla pod telefon do osoby
    odpowiedzialnej za serwis (oczywiscie telefonu tego nikt nie odbiera)

    Czy moze cos jeszcze zrobic, zeby dochodzic swoich praw?

    R


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1