  • 1. Data: 2017-07-19 20:24:35
    Temat: alle-kozak
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    co Panowie by radzili ze zdejmowaczem aukcji:
    Treść wiadomości
    Tylko czekam aż zaczniesz trollowanko na grupach. Pamietaj Karolina czuwa.
    istnieje jakiś sposób? domyślam się, że kozak jest z europy, więc
    europejskimi metodami raczej niczego nie zdziałam...

    dyskusja - jak Ktoś ma jakiś ciekawy pomysł - zapraszam!

  • 2. Data: 2017-07-20 09:38:14
    Temat: Re: alle-kozak
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-07-17 o 20:24, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > europejskimi metodami raczej niczego nie zdziałam...
    >
    > dyskusja - jak Ktoś ma jakiś ciekawy pomysł - zapraszam!

    Już tu pisałeś na ten temat i prosiłem, byś wyjaśnił, o co Ci chodzi.
    Nie oczekuj porady, jeśli nie potrafisz w kilku zdaniach opisać
    problemu. Nikt nie będzie się domyślał, o co też może Ci chodzić.

  • 3. Data: 2017-07-20 16:53:00
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a będziesz umiał mi pomóc?
    mogę opisać, ale w wolnej chwili, nie zawsze ją mam, przepraszam - to
    nie złośliwie, czasem muszę też spać.

  • 4. Data: 2017-07-20 18:13:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-07-17 o 16:53, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > a będziesz umiał mi pomóc?
    > mogę opisać, ale w wolnej chwili, nie zawsze ją mam, przepraszam - to
    > nie złośliwie, czasem muszę też spać.
    Skąd mam wiedzieć, czy będę umiał pomóc, skoro nie wiadomo, o co w ogóle
    chodzi. Z tych Twoich postów dokładnie nic nie wynika. Czasem mi się
    udaje pomóc.