  • 1. Data: 2017-07-19 09:34:28
    Temat: Co grozi firmie [...] za wysyłanie notyfikacji emailem innej osobie? [email/prawo/UoDO]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Właśnie mi się trafiła *kolejna* firma pokazowych technicznych dupków
    wysyłających informacje na email kogoś innego niż ich klient (osoba o
    takim samym imieniu i nazwisku?). Prawdopodobnie nie przeprowadzili
    należytej weryfikacji emaila podanego przez klienta albo go "zgadli".

    Ja nie mam zamiaru tracić *mojego* czasu żeby skakać przez ich wymyślne
    kółka a raporty ze spamcop.net (w ostatnim przypadku) nie do
    nich tylko do ich ISP. Oni *spierdolili* ja ich swoim czasem dotować nie
    będę jak są odporni na standardowe dla emaila "sugestie poprawy".

    Za pierwszym razem było to PGNiG teraz to Nationale-Netherlanden
    (domena nn.pl, whois "ING Uslugi Finansowe SA").

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-07-19 23:06:51
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

> [...]
    > nich tylko do ich ISP. Oni *spierdolili* ja ich swoim czasem dotować nie
    > będę jak są odporni na standardowe dla emaila "sugestie poprawy".

    Tyle lat w branży i dalej po polsku nie potrafisz -- co chciałeś przez
    powyższy bełkot przekazać? Nie masz "czasu skakać a raporty", robisz szum
    informacyjny -- skurwielu aka skurwysynu -- wątpie, żeby dotarło, ale
    spróbuję...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-07-20 05:26:09
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
> [...]
    > powyższy bełkot przekazać? Nie masz "czasu skakać a raporty", robisz szum
    > informacyjny -- skurwielu aka skurwysynu -- wątpie, żeby dotarło, ale

    Standardowe raporty o spamie do nadawcy przez spamcop.net kiedyś dawno
    temu chciało mi się zautomatyzować ("oskryptować"). Teraz to dla mnie
    _tylko_ naciśnięcie jednego przycisku po 2-3 sekundach rzutu okiem na
    maila "uznanego za spam" przez oprogramowanie.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2017-07-20 16:41:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 05:26, A. Filip pisze:

> [...]
    > _tylko_ naciśnięcie jednego przycisku po 2-3 sekundach rzutu okiem na
    > maila "uznanego za spam" przez oprogramowanie.
    Nie wiedziałam, że ten

    dyndns.org to też jakiś czytnuk grup dyskusyjnych:-D
    Do Thunderbirda też są guziczki, a nawet on sam rozpoznaje spam.

    --
    animka