  • 1. Data: 2017-07-19 08:39:24
    Temat: Opozycja zamordowała prezydenta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Nawiązując do wątku Filipa.

    Co grozi prezesowi (oczywiście w wolnych sądach) za stwierdzenie, że
    opozycja zamordowała mu brata? Zesławienie, przymusowe leczenie? Jeśli
    to drugie, to czy są jakieś procedury, żeby defacto krajem nie rządził świr?

    Shrek

  • 2. Data: 2017-07-19 09:03:10
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta v. jak zmądrzejesz skurwysynu
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > opozycja zamordowała mu brata? Zesławienie, przymusowe leczenie? Jeśli
    > to drugie, to czy są jakieś procedury, żeby defacto krajem nie rządził

    To samo co Michnikowi za nazwanie czyjejś matki kurwą? [skurwysynu]

    IMHO Żeby skazać Kaczyńskiego za te słowa (po kadencji PiS) na coś
    więcej niż "śmieszną karę" sąd musiałby uznać że to był zarzut
    na (w miarę) poważnie a nie "(duża) polemiczna przesada w ogniu gorącej
    _politycznej_ dyskusji". Czy *TY* słowa Kaczyńskiego potraktowałeś jako
    dosłowny zarzut a nie "skrót myślowy"?

    <polityczny-cynizm> Pchanie tego _teraz_ do sądów niesie ryzyko
    prawomocnego wyroku na korzyść Kaczyńskiego przed wyborami Sejmowymi,
    nieprawdaż? </polityczny-cynizm>

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/emocjonalny-wyb
    uch-kaczynskiego-do-opozycji-zamordowaliscie-mi-brat
    a-kanalie_1009311.html

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2017-07-19 09:29:57
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 08:39, Shrek pisze:
> [...]
    > opozycja zamordowała mu brata? Zesławienie, przymusowe leczenie? Jeśli
    > to drugie, to czy są jakieś procedury, żeby defacto krajem nie rządził
    Prezes nie powiedział, że opozycja zamordowała mu brata, lecz "wy
    zamordowaliście". Więc pytanie zasadnicze kto to jest "wy"? Bo tylko
    ci od "wy" mogą poczuć się zniesławieni.
    Pomijam tu sens tego stwierdzenia o zamordowaniu brata (wczoraj w sejmie
    rozum dawno wyszedł z sali sejmowej a zostały tylko emocje).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2017-07-19 09:34:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2017 o 09:03, A. Filip pisze:

    > To samo co Michnikowi za nazwanie czyjejś matki kurwą? [skurwysynu]

    Czyli?

> [...]
    > na (w miarę) poważnie a nie "(duża) polemiczna przesada w ogniu gorącej
    > _politycznej_ dyskusji". Czy *TY* słowa Kaczyńskiego potraktowałeś jako

    No i przez analogię do Michnika - skoro jesteś przekonany, że chodziło o
    matkę, to skąd pomysł, że kaczyński żartował?

    Shrek

  • 5. Data: 2017-07-19 09:37:16
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 09:34, Shrek pisze:

    > No i przez analogię do Michnika - skoro jesteś przekonany, że chodziło o
    > matkę, to skąd pomysł, że kaczyński żartował?

    Nie żartował, był wzburzony. Mówił w emocjach. Możesz podać osoby, które
    on oskarżył o zamordowanie Lecha?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2017-07-19 11:05:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Shrek napisa?(a):

    > Co grozi prezesowi (oczywiście w wolnych sądach) za stwierdzenie, że
    > opozycja zamordowała mu brata? Zesławienie, przymusowe leczenie? Jeśli
    > to drugie, to czy są jakieś procedury, żeby defacto krajem nie rządził świr?

    Nic bo immunitet poselski chroni go przed odpowiedzialnością za to co
    mówi z mównicy sejmowej.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 7. Data: 2017-07-19 16:51:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Jul 2017 08:39:24 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Co grozi prezesowi (oczywiście w wolnych sądach) za stwierdzenie,
    że
    > opozycja zamordowała mu brata?

    Nic. Zasada wy nie ruszacie naszych a wy naszych ciągle obowiązuje.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-07-19 17:34:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2017 o 09:37, Wojtek pisze:

    > Nie żartował, był wzburzony. Mówił w emocjach.

    Czyli co - nie panował nad sobą? Niepoczytalność? No to bardzo słabo jak
    niepoczytalny prezes przeprowadza zamach na sądownictwo.

    Shrek

  • 9. Data: 2017-07-19 17:35:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2017 o 16:51, Marek pisze:
    > że
    >
    > Nic. Zasada wy nie ruszacie naszych a wy naszych ciągle obowiązuje.

    NIe wydaje mi sie. Już nie.

    Shrek.

  • 10. Data: 2017-07-19 18:54:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> pisze:
    > Shrek napisa?(a):

    > Nic bo immunitet poselski chroni go przed odpowiedzialnością za to co
    > mówi z mównicy sejmowej.
    >
    > j.

    Gówno prawda. Poseł Andrzej Lepper (Samo Obrona) został skazany za
    "pomawiające pytania" z mównicy sejmowej dotyczące posłów także PO.
    Kaczyńskiego przed odpowiedzialnością chroni to że do cofnięcia
    immunitetu potrzeba większości posłów a jego PiS taką większość w tym
    Sejmie ma. Bez "buntu" w PiS+ nie będzie cofnięcia immunitetu i
    odpowiedzialności karnej aż do wyborów. W ramach "polepszania
    wizerunku" PiS i Kaczyńskiego będzie dla nich lepiej jak sejmowa komisja
    etyki wymierzy mu za starannie wybrany aspekt wypowiedzi jakąś malutką
    karę, karę niemalże symboliczną.

    --
    A. Filip