  • 1. Data: 2004-06-09 10:28:25
    Temat: akcyza na samochody z UE - gdzie napisać skargę?
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    może ktoś ma jakiś wzór pisma na to?
    czy złożyć zażalenie do NSA czy gdzie indziej?
    chcę zaskarżyć akcyzę, gdyś jest ona niezgodna z prawem UE...

  • 2. Data: 2004-06-09 10:53:53
    Temat: Re: akcyza na samochody z UE - gdzie napisać skargę?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2004 12:28:25 +0200, XHS naskrobał(a):

    > może ktoś ma jakiś wzór pisma na to?
    > czy złożyć zażalenie do NSA czy gdzie indziej?
    > chcę zaskarżyć akcyzę, gdyś jest ona niezgodna z prawem UE...

    Jeżeli z dyrektywą UE - to w ogóle nie musisz skarżyć do Polski. Wyślij
    tylko informację, że powołujesz sie na dyrektywę UE a zgodnie z traktatem
    może to robić każdy obywatel UE nawet wtedy gdy państwo członkowie nie
    dokonało stosownych zmian w prawie w wyzaczonym terminie. To tak jak z
    konstytucją.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org