  • 1. Data: 2004-06-09 10:25:17
    Temat: Zwrot zatrzymanego prawa jazdy ?
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    Czy mozna starac sie o szybsze zworcenie zatrzymanego prawa jazdy jezeli
    zostalo one zabrane przez policje na okres 1 roku a minelo juz 7 misiecy?
    Jesli jest taka mozliwosc to do kogo sie zglosic, na policje? UM? Czy moze
    wystarczy napiasanie jakiegos odpowiedniego pisma?

    pozdrawiam
    Khan

  • 2. Data: 2004-06-09 10:44:03
    Temat: Re: Zwrot zatrzymanego prawa jazdy ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Khan" <k...@k...bydg.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moze
    > wystarczy napiasanie jakiegos odpowiedniego pisma?

    Zatrzymanie prawa jazdy na rok mogło nastąpić tylko przez sąd, bo policja
    takich uprawnień nie ma. Tak więc należało by wnosić wniosek do sądu. Co
    do zasady wniosek złożyć można, choć przyznam, ze nie słyszałem by komuś
    się coś takiego udało w praktyce wywalczyć.

  • 3. Data: 2004-06-09 11:27:51
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Khan" <k...@k...bydg.pl> napisał:

    >zostalo one zabrane przez policje na okres 1 roku a minelo juz 7 misiecy?
    Policja nie zabiera, a jedynie zatrzymuje i nie na 1 rok.

    Artur Golański