  • 1. Data: 2004-06-09 10:26:35
    Temat: tresc nowelizacji ustawy o gospodarce nieruchomosciami
    Od: m...@o...pl (grupa)

    witam serdecznie!
    gdzie moglbym znalezc tresc ustawy z dnia 28 listopada 2003 o zmianie
    ustawy o gospodarce nieruchomosciami oraz o zmianie niektórych innych ustaw
    podpisanej przez prezydenta 7 czerwca br?
    wiem, ze wchodzi w zycie za 3 miesiace ale pewnie jej tresc jest juz gdzies
    dostepna

    pozdrawiam
    mc

  • 2. Data: 2004-06-09 17:18:28
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    grupa wrote:
> [...]
    > podpisanej przez prezydenta 7 czerwca br?
    > wiem, ze wchodzi w zycie za 3 miesiace ale pewnie jej tresc jest juz gdzies

    może http://www.sejm.gov.pl/prace/prace.html

    KG