eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 21. Data: 2006-01-12 19:07:42
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    kam napisał(a):

    > Kwestia wiarygodności twierdzeń. Jeśli operator będzie opierał się na
    > tym, że informacja o zmianach regulaminu była dołączona do faktur albo
    > drukowana na nich, to pewnie sąd by mu uwierzył. Ale jeśli wykażesz
    > problemy z doręczaniem, to sytuacja zmienia się.

    To operator bedzie musial wykazac ze pismo wyslal, a nie klient bedzie
    musial udowodnic ze takiego pisma nigdy nie otrzymal. Nie wymyslaj juz
    jakis absurdalnych przepisow i sytuacji.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek


  • 22. Data: 2006-01-12 19:15:17
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    castrol napisał(a):
    > To operator bedzie musial wykazac ze pismo wyslal, a nie klient bedzie
    > musial udowodnic ze takiego pisma nigdy nie otrzymal. Nie wymyslaj juz
    > jakis absurdalnych przepisow i sytuacji.

    Przede wszystkim to klient będzie musiał powołać się na to, że nie
    dostał :) Mało kto wpadnie że trzeba. A potem to już ocena twierdzeń i
    dowodów, łącznie ze wszystkimi obowiązującymi regułami. Masz rację, przy
    umiejętnej obronie operator nie wykaże że doręczył regulamin. Ale
    najpierw taka musi być.

    KG


  • 23. Data: 2006-01-12 23:31:35
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>


    > Ale na jakiej podstawie mam zadac :) Wiedze mozna czerpac nawet z bazaru
    > , o polityce itp - ale to nie jest podstawa do wysuwania jakis wnioskow -
    > to operator ma zadbac o to aby poinformowac nas o zmianach w umowie, jesli
    > to zaniedbuje to juz jest jego a nie nasz problem.

    np.Polkomtel w zeszłym roku 1 miesiąc przed przysłaniem
    nowego regulaminu na fakturze wyraźnie poinformował
    że taka zmiana będzie i od kiedy. I jeśli ktoś ją zapłacił
    to na 100% został poinformowany o zmianie regulaminu.
    Później z następną przyszedł już regulamin.
    Jeśli nie dzwoniłeś do konsultanta w sprawie tej
    "pierwszej" (a pewnie nie) i ją zapłaciłeś to Cię mają.



  • 24. Data: 2006-01-13 01:42:15
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    ElComandante napisał(a):

    > np.Polkomtel w zeszłym roku 1 miesiąc przed przysłaniem
    > nowego regulaminu na fakturze wyraźnie poinformował
    > że taka zmiana będzie i od kiedy. I jeśli ktoś ją zapłacił
    > to na 100% został poinformowany o zmianie regulaminu.
    > Później z następną przyszedł już regulamin.
    > Jeśli nie dzwoniłeś do konsultanta w sprawie tej
    > "pierwszej" (a pewnie nie) i ją zapłaciłeś to Cię mają.


    Ale jaka zmiana i czego?? To co przyslal Polkomtel bylo tylko
    informacja, a informacja zmiana umowy sama w sobie nie jest.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek


  • 25. Data: 2006-01-13 08:41:18
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>


    > Ale jaka zmiana i czego?? To co przyslal Polkomtel bylo tylko
    > informacja, a informacja zmiana umowy sama w sobie nie jest.
    >
    Zmiana regulaminu. Chodziło o to, że poinformował
    że zmiana będzie. I mógłbyś mieć kłopoty z udowodnieniem
    w sądzie że nic nie wiedziałeś o zmianach. Jak sugerował
    Tiger mogłeś:

    " Jezeli z jakiegokolwiek zrodla miales wiedze o tym, ze regulamin
    ma sie zmienic - to zazadaj jego przeslania."

    Nie mam zielonego pojęcia czy w sensie prawnym ma to jakieś
    znaczenie dla sądu i czy posiadając taką wiedzę musisz wykonywać
    jakieś działania (w celu "zdobycia" regulaminu).





  • 26. Data: 2006-01-13 11:25:57
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia czy w sensie prawnym ma to jakieś
    > znaczenie dla sądu i czy posiadając taką wiedzę musisz wykonywać
    > jakieś działania (w celu "zdobycia" regulaminu).

    Wydaje mi sie, ze posiadajac wiedze o tym, ze regulamin "sie zmienia" i nie
    robiac nic w celu poznania jego nowej tresci (a jest ogolnodostepna) - tym
    samym zgadzasz sie w ciemno na jego nowe brzmienie. Nie wiem tylko, czy w
    tej formie "akcept milczacy" jeszcze funkcjonuje, czy juz tez nie. Chyba ze
    dwa-trzy lata temu zniesiono ten "akcept milczacy" i cale to jednostronne
    zmienianie regulaminow i innych warunkow umowy przez Operatorow wydaje mi
    sie mocno szemrane.

    Ale czego oczekiwac od firm, ktore caly czas balansuja na granicy prawa...
    Juz i tak firma UPC jest w tej materii lepsza od Aster. Tam to dzieja sie
    takie rzeczy, ze wlosy deba staja. Wystarczy przejsc sie do BOKu na ul.
    Dabrowskiego i posluchac jak przychodza ludzie i wrzeszcza na tych ich
    osiwialych "kąsultantuf"... nie powtorze w jaki sposob, bo nie wypada ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger


strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1