  • 11. Data: 2006-01-11 22:58:27
    Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > obowiązek zgłosić to operatorowi. Inteligentniejsi operatorzy stosują
    > jeszcze dodatkowe "zabezpieczenie", którego nie wypada podpowiadać tu tym
    > mniej inteligentnym ;-)

    Bylbym bardzo wdzieczny za podpowiedz na priv, jezeli nie sprawi to wielkiej
    roznicy ;-) Skromnie oswiadczam niniejszym, ze jestem dzis mniej
    inteligentny (czyt: "po calym dniu pracy") ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2006-01-11 23:20:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Inteligentniejsi operatorzy stosują
    > jeszcze dodatkowe "zabezpieczenie", którego nie wypada podpowiadać tu
    > tym mniej inteligentnym ;-)

    Podpowiedz, zebysmy wiedzieli kiedy nas ktos inteligentnie roluje :)

  • 13. Data: 2006-01-11 23:36:09
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    kam napisał(a):

    > Będzie...

    Czyli twierdzisz ze operator ma prawo zmienic umowe bez powiadamiania o
    tej zmianie klienta?? Bardzo ciekawie prawisz, a teraz podaj podstawe
    prawna jesli laska :)

    Jacek

  • 14. Data: 2006-01-11 23:37:18
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > fakturą. Jeżeli klient nie otrzyma faktury "w zwyczajowym" okresie, ma
    > obowiązek zgłosić to operatorowi.

    a z jakiego to tytulu ten obowiazek wynika?? Poza tym co w przypadku
    kiedy przyjdzie sama faktura, bez zadnej zmiany regulaminu??

    Jacek

  • 15. Data: 2006-01-12 00:07:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tiger wrote:
    > Czy mozna nie zgodzic sie (wyrazic brak akceptacji) dla
    > wdrozenia przez OT nowego regulaminu i cennika - i tym samym zachowac
    > umowe na starych warunkach (regulamin + cennik) z zastrzezeniem, ze
    > Operator moze ja wypowiedziec, jezeli zechce, ale na razie ma obowiazywac
    > na starych warunkach?

    Większość regulaminów tak to reguluje, że jeśli wyrazisz brak akceptacji, to
    samo pismo o zmianie regulaminu traktuje się jako wypowiedzenie umowy przez
    operatora. Przez okres wypowiedzenia oczywiście działają stare warunki. Czy
    w UPC jest tak samo, sprawdź w regulaminie, pewnie tak.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 16. Data: 2006-01-12 02:49:18
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Czyli twierdzisz ze operator ma prawo zmienic umowe bez powiadamiania o
    > tej zmianie klienta?? Bardzo ciekawie prawisz, a teraz podaj podstawe
    > prawna jesli laska :)

    Wyrecze Kamila. O ile pamietam, jest 30-dniowy termin wyprzedzenia w relacji
    powiadomienie o zmianie <> zmiana regulaminu. Tak wiec, jezeli regulamin
    zmienia sie od 1 marca, musialbym dostac pod koniec stycznia informacje o
    tym. Gdybym dostal 1 lutego - nowy regulamin obowiazywalby mnie od 2-3 marca
    (nie chce mi sie liczyc) ;-)

    W przypadku, gdyby regulamin w ogole do mnie nie dotarl (np. wyslany na zly
    adres), nie obowiazuje mnie do czasu, az Operator o takowej zmianie mnie,
    biednego nieswiadomego Klienta, poinformuje zgodnie regulami gry, zawartymi
    w art 61 par 1 kc.

    Jesli sie myle, prosze mnie poprawic :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 17. Data: 2006-01-12 09:12:35
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Operatorzy stosują z reguły pewne rozwiązanie, które pośrednio przerzuca
    > odpowiedzialność na klienta. Otóż wszelkie zmiany wysyła się razem z
    > fakturą.

    Taaaa...a ja nie dostałem faktury i zadzwoniłem do konsultanta, który
    mi powiedział ile mam zapłacić.Faktura z regulaminem nigdy do mnie
    nie dotarła.

  • 18. Data: 2006-01-12 11:41:24
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Taaaa...a ja nie dostałem faktury i zadzwoniłem do konsultanta, który mi
    > powiedział ile mam zapłacić.Faktura z regulaminem nigdy do mnie nie
    > dotarła.

    Jezeli z jakiegokolwiek zrodla miales wiedze o tym, ze regulamin ma sie
    zmienic - to zazadaj jego przeslania. W innym przypadku - jest to moim
    zdaniem jednostronna utajona zmiana warunkow umowy przez Operatora... No
    wlasnie. Jest? :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 19. Data: 2006-01-12 14:37:23
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Jezeli z jakiegokolwiek zrodla miales wiedze o tym, ze regulamin ma sie
    > zmienic - to zazadaj jego przeslania.

    Ale na jakiej podstawie mam zadac :) Wiedze mozna czerpac nawet z bazaru
    , o polityce itp - ale to nie jest podstawa do wysuwania jakis wnioskow
    - to operator ma zadbac o to aby poinformowac nas o zmianach w umowie,
    jesli to zaniedbuje to juz jest jego a nie nasz problem.

    > W innym przypadku - jest to moim
    > zdaniem jednostronna utajona zmiana warunkow umowy przez Operatora... No
    > wlasnie. Jest? :-)

    W takim wypadku nie ma mowy o jakichkolwiek zmianach w umowie

    Jacek

  • 20. Data: 2006-01-12 18:55:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tiger napisał(a):
    > Nawet jezeli sytuacja jest taka, ze Operator w ciagu 4-miesiecznej
    > "wspolpracy" z klientem zamiast na adres zameldowania klienta dwukrotnie
    > wyslal faktury na zly adres (adres instalacji, gdzie nie ma skrzynki
    > pocztowej - "lokal uzytkowy") mimo pouczen?

    Kwestia wiarygodności twierdzeń. Jeśli operator będzie opierał się na
    tym, że informacja o zmianach regulaminu była dołączona do faktur albo
    drukowana na nich, to pewnie sąd by mu uwierzył. Ale jeśli wykażesz
    problemy z doręczaniem, to sytuacja zmienia się.

    KG