  • 1. Data: 2006-01-11 14:35:03
    Temat: sad a k. w zawiasach+koszty dla poszkodowanego
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

    Witam,

    dzis otrzymalem akt oskarzenia itp.do aktu dolaczona jest notka na
    oddzielnych 2 kartkach o tym ze dla osoby poszkodowanej musze wplacic 20.000
    zł, jestem osoba bez robotna na utrzymaniu rodzicow.

    Czy sad lub inna organizacja Panstwowa moze mi cos jeszcze zrobic?

    Pozdrawiam i czekam na pilna odpowiedz.
    Tomek

  • 2. Data: 2006-01-11 14:41:44
    Temat: Re: sad a k. w zawiasach+koszty dla poszkodowanego
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    cSvT wrote:

> [...]
    > z?, jestem osoba bez robotna na utrzymaniu rodzicow.
    >
    > Czy sad lub inna organizacja Panstwowa moze mi cos jeszcze zrobic?

    Moim zdaniem, a roznie sie z "prof." Gardockim i jego kolesiami z
    PRL-bis, wszelkie takie nakazy dodatkowe powinny byc regulowane cywilnie.

    Ot na poczatek z tego powodu, ze procedura karna jest inna niz cywilna i
    nie daje mozliwosci rzetelnego rzstrzygniecia sporu. Nakazanie
    naprawienia szkody jest szlachetne, ale jakiej szkody? Przeciez tego nie
    da sie na ogol ustalic przy procedurze karnej, ktorej celem jest
    ustalenie winy za przestepstwo, a nie szkody cywilnej.

    Ale coz, w panstwie prawa, wszystko jest mozliwe. Nawet wyrok na
    Sokolowskiego dzieki biurwie Gardockiemu.

  • 3. Data: 2006-01-11 14:49:27
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "newsfeed" <d...@c...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Ale coz, w panstwie prawa, wszystko jest mozliwe. Nawet wyrok na
    > Sokolowskiego dzieki biurwie Gardockiemu.

    Witaj,
    a jasniej cos poprosze :)))???
    dokladnie chodzi mi o to, czy moze wejsc w czyn kara w zawieszeniu, czyli 3
    miesiace na 2 lata, tylko dlatego ze komornik?? nie bedzie mial mi co
    zabrac, a ja nie bede mial z czego zaplacic, bo nie pracuje :) wiec ??

    co w naszym Panstwie sie moze stac w takim wypadku :)?

    Dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2006-01-11 14:55:32
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    cSvT wrote:

> [...]
    > zabrac, a ja nie bede mial z czego zaplacic, bo nie pracuje :) wiec ??
    >
    > co w naszym Panstwie sie moze stac w takim wypadku :)?

    Moim zdaniem jest to przecieranie szlakow, ze wzgledow jak powyzej.
    NIe mamy szczegolow, wiec nie mozna nic wiecej powiedziec.

  • 5. Data: 2006-01-11 14:55:43
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

    Użytkownik "cSvT" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zł, jestem osoba bez robotna na utrzymaniu rodzicow.
    >
    > Czy sad lub inna organizacja Panstwowa moze mi cos jeszcze zrobic?

    Witam,
    zaznacze ze nie bylo zadnej sprawy sadowej, bo osoba mnie przesluchujaca
    namowila mnie... na to aby zalatwic to bez sprawy sadowej, czy takie cos
    jest mozliwe ?
    ja juz sam nie wiem co robic, prosze, dajcie jakies info, bo mam saigon:)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2006-01-11 14:58:48
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

    > Moim zdaniem jest to przecieranie szlakow, ze wzgledow jak powyzej.
    > NIe mamy szczegolow, wiec nie mozna nic wiecej powiedziec.

    Witaj,
    no wiec chodzi tu o pogryzienie przez psa, osoby bedacej pod wplywem %, na
    mojej posesji.
    piesek po prostu sam wyszedl sobie z domu, otworzyl 2 sztuki drzwi:>
    i zaatakowal osobe ktora pila piwo, wiem tez, ze ta osoba ma znajomosci w
    lekarzach, i wydaje mi sie ze lekarz sadowy? czy ten w szpitalu, mogl
    podniesc troche to wszystko do rangi uszkodzenia ciala powyzej 7 dni? chyba
    cos takiego istnieje bo kojarze z przesluchania, dalej, byl swiadek, a co
    sie okazuje, ja w papierach ktore dzis do mnie dotarly mam za swiadka,
    swojego ojca, ktory w tym czasie byl w pracy, wezwanie swiadka odbylo sie
    telefonicznie, o godz. 23 z minutami, okollo miesiac po zajsciu, co bylo dla
    mnie zenujace, a dla swiadna jeszcze bardziej, poniewaz wszyscy juz spali.

    To tak po skrocie...
    pozdrawiam
    Tomek

  • 7. Data: 2006-01-11 14:59:21
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    cSvT wrote:
> [...]
    > jest mozliwe ?
    > ja juz sam nie wiem co robic, prosze, dajcie jakies info, bo mam saigon:)

    To jeszcze lepsze. Sad wydaje wyrok bez rozprawy? A co z ustaleniem
    szkody cywilnej, bo chyba o to chodzi w tym postepowaniu jak by nie bylo
    karnym?

  • 8. Data: 2006-01-11 15:00:03
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

> [...]
    >

    > Moim zdaniem jest to przecieranie szlakow, ze wzgledow jak powyzej.
    > NIe mamy szczegolow, wiec nie mozna nic wiecej powiedziec.

    co innego to koszta sadowe czy cos w tym rodzaju, 10x20 zl, to nie jest
    poroblem, oplate mozna uiscic, ale 20.000 to dla mnie suma nie osiagalna,
    przynajmniej w wieku 22 lat bez pracy na czyimsc utrzymaniu,
    sory ze marudze ale sie wkurzylem.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 9. Data: 2006-01-11 15:02:11
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

    > To jeszcze lepsze. Sad wydaje wyrok bez rozprawy? A co z ustaleniem
    > szkody cywilnej, bo chyba o to chodzi w tym postepowaniu jak by nie bylo
    > karnym?

    Witam,

    tak bez rozprawy, mam pytanie, czy to mozna gdzies naglosnic? jezeli ja przy
    dajmy na to osobie ktora mnie na komisariacie przesluchuje, przyznaje sie do
    winy, bo serio mowiac, to dlaczego nie byc fer, nic nie zrobilem.
    pozdrawiam
    Tomek

  • 10. Data: 2006-01-11 15:03:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    cSvT napisał(a):
> [...]
    > zł, jestem osoba bez robotna na utrzymaniu rodzicow.
    >
    > Czy sad lub inna organizacja Panstwowa moze mi cos jeszcze zrobic?

    Zależy na jakiej podstawie będą te 20.000 zł, ale niekiedy możliwe jest
    zarządzenie wykonania kary.

    KG