  • 1. Data: 2005-06-14 18:03:50
    Temat: aborcja
    Od: zet <z...@z...pl>

    Moja jedenastoletnia córka zaszła w ciążę. Prawdopodobnie ojcem jest mój
    brat ksiądz. Czy mam uprawnienia do legalnej aborcji, czy też musimy
    szukać jej nielegalnie ?

  • 2. Data: 2005-06-14 18:08:36
    Temat: Re: aborcja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zet wrote:
    > Moja jedenastoletnia córka zaszła w ciążę. Prawdopodobnie ojcem jest mój
    > brat ksiądz. Czy mam uprawnienia do legalnej aborcji, czy też musimy
    > szukać jej nielegalnie ?

    Trollujesz?

    Bo jeśli nie, to zabicie nienarodzonego dziecka będącego skutkiem
    przestępstwa jest dopuszczalne (oczywiście jeśli nie jest to np. 8
    miesiąc, bo wtedy to już troszkę późnawo).

    Oczywiście z automatu prokurator rozpocznie postępowanie przeciwko
    sprawcy przestępstwa.

  • 3. Data: 2005-06-14 19:04:07
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Moja jedenastoletnia córka zaszła w ciążę. Prawdopodobnie ojcem jest mój
    > brat ksiądz. Czy mam uprawnienia do legalnej aborcji, czy też musimy
    > szukać jej nielegalnie ?

    odkad to ksieza lubia dziewczynki?

  • 4. Data: 2005-06-14 19:06:19
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    od lat.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 5. Data: 2005-06-14 19:26:31
    Od: poreba <d...@p...com>

    zet <z...@z...pl> niebacznie popelnil

    > Moja jedenastoletnia córka zaszła w ciążę. Prawdopodobnie ojcem
    > jest mój brat ksiądz. Czy mam uprawnienia do legalnej aborcji,
    > czy też musimy szukać jej nielegalnie ?
    W przeciwieństwie do większości przestępstw trollizm nieudolny
    zagrożony jest karą wyższą niz dzialanie skuteczne.

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2005-06-14 19:28:08
    Od: zet <z...@z...pl>

    > Oczywiście z automatu prokurator rozpocznie postępowanie przeciwko
    > sprawcy przestępstwa.

    Ja nie wiem czy to było przestępstwo. Może balowała z jakimś młodym na
    dyskotece. Ale chyba taka młoda dziewczyna nie powinna rodzić. Czy te
    przepisy nie są idiotyczne ? Czy nie powinno się oddać władzy SdPl,
    zamiast prawicowym klerykałom ?

  • 7. Data: 2005-06-14 19:40:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zet" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    Ponieważ współżycie z osobą do lat 15-tu jest zawsze przestępstwem, a
    bez tego raczej chyba przypadkowo w ciążę nie zaszła, więc zgodnie z
    prawem może tę ciążę usunąć. Co do pozostałych aspektów nie dyskutuję,
    bo jednak podobnie, jak Andrzej uważam, że nie masz jedenastoletniej
    córki, która jest w ciąży.

  • 8. Data: 2005-06-14 20:23:28
    Od: He(R)Sk <s...@a...poczta.onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2005 21:28:08 +0200, zet <z...@z...pl> wrote:

> [...]
    > dyskotece. Ale chyba taka młoda dziewczyna nie powinna rodzić. Czy te
    > przepisy nie są idiotyczne ? Czy nie powinno się oddać władzy SdPl,

    ta bajka byla tylko po to by moc dokopac "prawicowym klerykalom" ?

    --
    HeSk

    * My personal opinions are just mine.

  • 9. Data: 2005-06-15 08:13:49
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 14 Jun 2005 21:06:19 +0200,
    Jacek23 <j...@p...pl> screamed:
    > od lat.

    Ja zadam pytanie inaczej - odkad to dziewczynki moga byc ministrantami? (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 10:13:23 user up 10643 days, 22:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    All Gods were immortal.

  • 10. Data: 2005-06-15 16:41:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Tue, 14 Jun 2005 21:06:19 +0200,
    > Jacek23 <j...@p...pl> screamed:
    >>

    > Ja zadam pytanie inaczej - odkad to dziewczynki moga byc ministrantami?
    > (-;

    nigdzie nie ma mowy ze byla ministrantem

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."