  • 1. Data: 2005-06-14 16:35:08
    Temat: publikowanie w sieci niewygodnych informacji na tema produktu
    Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl>

    Witam,

    Proszę o pomoc w odpowiedzi na taki problem:

    Będąc zbulwersowanym niską jakością lodówki Liebherr, która zepsuła się w
    sposób uniemożliwiający dokonanie naprawy zaraz po zakończeniu gwarancji
    postanowiłem opisać zrarzenie na stronie internetowej.
    W opisie posługuję się konkretną marką, modelem, nazwą przedstawiciela. Czy
    przedstawiciel producenta w Polsce ma podstawy do posądzenia mnie o
    naruszenie jego dóbr z powodu opublikowania tych treści?

    Oto link do strony:
    http://liebherr.fm.interia.pl/

    pozdrawiam

    --
    Harpie

  • 2. Data: 2005-06-14 16:58:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl>
    napisał w wiadomości news:10773bmg054db$.dlg@harpie.net...

    Moim zdaniem strona ta nie narusza niczyich praw, bowiem przedstawiono
    na niej fakty i tyle. O ile fakty są zgodne z prawdą oczywiście.

  • 3. Data: 2005-06-14 17:11:53
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > W opisie posługuję się konkretną marką, modelem, nazwą przedstawiciela. Czy
    > przedstawiciel producenta w Polsce ma podstawy do posądzenia mnie o
    > naruszenie jego dóbr z powodu opublikowania tych treści?

    Jesli doszloby do procesu cywilnego, to Libherr musialby udowodnic ze
    klamiesz ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-06-15 07:21:28
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 18:35:08 +0200, Harpie (usuń słowo sapm z adresu)
    napisał(a):

    > Oto link do strony:
    > http://liebherr.fm.interia.pl/

    Zaraz, zaraz...

    "Awaria nastąpiła 5 miesięcy po upływie gwarancji, ale po 20 miesiącach
    użytkowania. Zakład serwisowy w Krakowie odmawia wykonania naprawy sprzętu
    z powodu wady fabrycznej, którą rzekomo posiada model z tej serii,
    uniemożliwiającej dokonania skutecznej naprawy."

    To dlaczego nie poszedłeś do sprzedawcy i nie powołałeś się na niezgodność
    towaru z umową? Nie minęły jeszcze 24 miesiące od zakupu. Ale jak ją servis
    rozbebeszył to po ptokach...

    3m się

    Ps. Chyba, że zakupiona była przed wejściem w życie tych przepisów - nie
    pamiętam już kiedy weszły ;)

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl