  • 71. Data: 2019-08-16 19:28:26
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A teraz nam wytłumacz syjonistyczny ch..ju, dlaczego Polak w sprawie polskich
    nieruchomości w Polsce ma znać angielski?

    -----

  • 72. Data: 2019-08-16 19:33:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zacznijmy od ZSRR.

    -----

  • 73. Data: 2019-08-16 20:03:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 19:15, u2 pisze:

    > ty możesz się nadal zastanawiać, a TW Carex, tow. Cimoszka jako premier
    > Bolandy już podpisał odpowiednią ustawkę w 1997 (o roku ów), gdzie
    > mienie pożydowskie typu kirkuty i synagogi przechodzą pod zarząd gmin
    > żydowskich:)

    No ale to wydaje się dośc sensowne. Chyba ni o tym teraz dyskutujemy, do
    kogo ma dom modlitwy należeć.

  • 74. Data: 2019-08-16 20:04:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > terytorialnych czy materialnych a wolnego miejsca i majątku już brak.
    > Zatem, potrzeba konsensusu. Jak go osiągnąć to już nie moja sprawa.
    > Wszelako podjudzanie jednych nacji na drugie uważam za przeciwskuteczne,
    > krótkowzroczne i obrzydliwe etycznie.

    > Nie musisz pochwalać. Po prostu w twoich wypowiedziach widzę ten sam
    > motyw myślenia o Żydach. Jeśli z tobą rozmawiam a z nimi nie, to jedynie
    > dlatego że umiesz zachować zimną krew i nie używasz wulgaryzmów,
    > przezwisk czy wyzwisk a w niektórych sprawach wypowiadasz się
    > kompetentnie (choć niekoniecznie etycznie :)

    No to do Słowian to należało. :-)

  • 75. Data: 2019-08-16 20:05:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 19:05, u2 pisze:

    > niemożliwe:)
    >
    > twoi ziomale, profesorowie Gross i Grabowski twierdzą coś zupełnie
    > przeciwnego, według nich Polacy zamordowali 200 tysięcy żydów:)

    Jak wrócisz na ziemię, to daj znać.

  • 76. Data: 2019-08-16 20:06:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 19:33, ąćęłńóśźż pisze:

    > Zacznijmy od ZSRR.

    Oni, to tam generalnie mordowali, jak leci.

  • 77. Data: 2019-08-16 20:06:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > No ale to wydaje się dośc sensowne. Chyba ni o tym teraz dyskutujemy, do
    > kogo ma dom modlitwy należeć.

    ale ale jest kilkaset takich miejsc w samej Warszafce, gdzie stoją
    zupełnie inne budynki lub służą czemuś/komuś innemu, wy żydki jesteście
    bardzo cwane i łase na cudzą kaskę:)

    --
    I love love

  • 78. Data: 2019-08-16 20:11:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Jak wrócisz na ziemię, to daj znać.

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,23152084,polacy-p
    rzyczynili-sie-do-smierci-200-tys-zydow-mowi-history
    k.html

    "Polacy przyczynili się do śmierci 200 tys. Żydów" - mówi historyk
    znienawidzony przez prawicę

    Opracował Maciek Piasecki 17.03.2018 11:53

    - Antysemityzm w przedwojennej Polsce występował ponad podziałami
    politycznymi, a Polacy przyczynili się do śmierci 200 tys. Żydów -
    przekonywał w TOK FM prof. Jan Grabowski. Jego zdaniem, jesteśmy w
    "światowej czołówce pychy narodowej".

    https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/jak-pol
    acy-mordowali-zydow-okladka-newsweeka/90txll1

    W ,,Newsweeku": Jak Polacy mordowali Żydów. Ta książka wstrząśnie naszą
    wiedzą historyczną

    Data publikacji: 08.04.2018, 12:03 Ostatnia aktualizacja: 09.04.2018, 15:01

    Aleksandra Pawlicka

    Od dawna żadna książka naukowa nie wzbudziła takiego zainteresowania.
    ,,Dalej jest noc" to wstrząsająca opowieść o losach Żydów zdanych na
    łaskę i niełaskę Polaków. ,,Z naszych badań wynika, że zdecydowana
    większość próbujących się ratować Żydów zginęła z rąk polskich bądź też
    została zabita przy współudziale Polaków" - piszą autorzy. Z każdych
    trzech poszukujących ratunku dwóch zginęło - dodają.

    --
    I love love

  • 79. Data: 2019-08-16 20:13:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 20:11, u2 pisze:

> [...]
    > została zabita przy współudziale Polaków" - piszą autorzy. Z każdych
    > trzech poszukujących ratunku dwóch zginęło - dodają.

    masz jeszcze jeden rodzynek od twojego ziomala z gazowni:)

    https://wiadomosci.wp.pl/blazejak-jan-tomasz-gross-s
    twierdzil-ze-polacy-zabili-wiecej-zydow-niz-niemcy-6
    352261191005825a

    Patryk Osowski
    22-02-2019 (16:49)

    Błażejak: Jan Tomasz Gross stwierdził, że Polacy zabili więcej Żydów niż
    Niemcy
    - Polacy na wsiach zabili więcej Żydów, niż Niemcy w obozach
    koncentracyjnych i zagłady - miał powiedzieć na konferencji naukowej we
    Francji prof. Jan Tomasz Gross. - To pranie mózgu - mówi dr. Marek
    Błażejak, który był na spotkaniu i cytuje słowa polskiego-amerykańskiego
    historyka.

    --
    I love love

  • 80. Data: 2019-08-16 20:16:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Oni, to tam generalnie mordowali, jak leci.

    nie ściemniaj, żydów tam nie mordowali, to żydzi tam mordowali

    --
    I love love