  • 1. Data: 2003-08-29 14:29:14
    Temat: Zydzi chca miec Polske tylko dla siebie
    Od: "boukun" <j...@m...com>

    Jeszcze do niedawna obowiazywalo Zydow i Niemcow sprawujacych
    administrowanie nad Polska ciche porozumienie, dotyczace podzialu lupow z
    eksploatacji Polski. Tajne porozumienie obowiazywalo od stanu wojennego,
    kiedy to zydostwo kierujace juz wtedy Solidarnoscia otrzymywalo z Niemiec
    wsparcie finansowe. Liberalne lobby zydowskie bylo w Niemczech wowczas
    bardzo silne. Do polskich Zydow plynely miliony marek, z czego korzysci
    czerpalo rowniez liberalne skrzydlo PZPR - Rakowski, Kwasniewski, Kiszczak
    itd., ktorzy wraz z KOR-owym "podziemiem" planowali dokonac w Polsce zmiany
    sytemu i przejecia Polski dla siebie. Niewatpliwie musieli oni podzielic sie
    rowniez z Millerem i innymi niemieckimi slugusami. To na tym tle
    najprawdopodobniej wynikla afera Rywina z Millerem. Chodzi tu o zwykly
    szantaz. Krotko wczesniej, jeszcze nie tak dawno Michnik, Kwasniewski
    (prezydent i wiceprezydent), Frasyniuk i pozostala elita zydowska w Polsce
    tak bardzo zachwalali dobre stosunki z Niemcami i rzekome korzysci z
    wstapienia Polski do Unii Europejskiej. Michnik domagal sie nawet zalozenia
    Centrum Wypedzonych we Wroclawiu. Oczywiscie zgodnie z tradycja, Niemcy i
    Zydzi podstepnie probowali przejac jak najwieksze wplywy w Polsce tylko dla
    siebie z osobna. Stosunki obu zaprzyjaznionych narodow zaczely sie pogarszac
    jak Möllemann z liberalnej FDP, zaczal niemieckiemu spoleczenstwu otwierac
    oczy na temat panujacych w Niemczech syjonistow. Jego "Klartext für
    Deutschland" jest poczytna ksiazka. Bledem Jurgena Möllemanna bylo za ostre
    przyczepienie sie do wiceprzewodniczacego Centralnej Rady Zydow w Niemczech
    Michaela Friedmana. W blyskotliwym tepie nastapilo przebudzenie polityczne w
    Niemczech. Temat podchwycili i inni politycy niemieccy, jak np. Norbert
    Blühm z CDU. Niemcy zaczeli od tej pory pracowac tylko dla siebie, Zydom
    postanowiono postawic tylko pomnik holokaustu w Berlinie i przyznac ustawowo
    ok. 100 tysiecznej gminie zydowskiej w Niemczech kilka milionow euro. W
    wojnie amerykansko-zydowskiej przeciwko Irakowi nie wzieli natomiast
    udzialu, zdajac sobie doskonale sprawe, ze ma ona sluzyc tylko Izraelowi.
    Tego syjonisci nie moga Niemcom podarowac. Möllemann zginal jak wiemy w
    niewyjasnionych okolicznosciach, skaczac ze spadochronem. Wedlug mnie zostal
    on, jak wielu przed nim niewygodnych zamordowany. Patrioci niemieccy nie
    mogli tym razem syjonistom i Friedmanowi tego podarowac. Od dluzszego czasu
    byl on bowiem przez niemieckie sluzby specjalne obserwowany, w zwiazku z
    jego kontaktami z handlarzami narkotykow i prostytutkami. Podczas rewizji w
    jego kancelarii adwokackiej i domu znaleziono u niego narkotyki, woreczki z
    kokaina i w ten sposob Friedmana uziemiono. Nie ma on juz swojego
    antyniemieckiego programu "Ostroznie Friedman" w niemieckiej telewizji i
    sluch o nim zaginal. Syjonista, wegierski Zyd Joszka Fischer pogodzil sie,
    ze nie bedzie ministrem spraw zagranicznych Bundesrepublik Europa.

    W tym oto czasie nastepuje w Polsce antyniemiecka kampania ze strony
    polskojezycznych Zydow. Edelman ostrzega przed Erika Steinbach, a Michnik i
    jego "Gazeta Wyborcza" przed zagrozeniami plynacymi z wstapienia Polski do
    Unii Europejskiej pod niemieckimi rzadami. Zydzi wiedza co Polske czeka po
    aneksji przez Niemcy (Unie Europejska) i wine chca juz teraz zwalac tylko na
    Niemcow, choc to przeciez przede wszystkim oni nas tam wciagneli. Najpierw
    czekaja od pazdziernika/listopada polskich przewoznikow oplaty (Mauty) za
    korzystanie z niemieckich autostrad. Tu beda takie firmy jak Frasyniuka i
    Frasyniuko podobnym dotkniete.

    Nie dajmy uspic naszej czujnosci, jedni i drudzy chca naszej zguby i
    dzialaja na szkode Polski. Niepodleglosc juz zesmy dawno utracili. Jestesmy
    obecnie swiadkami toczacej sie niemiecko-zydowskiej wojny o wladze w Polsce.
    Dla Polski moze byc tylko lepiej, wszakze gdzie dwoch sie bije, tam trzeci
    korzysta. Do stracenia nie pozostalo juz wiele.

    boukun

  • 2. Data: 2003-08-29 14:50:16
    Temat: Re: Zydzi chca miec Polske tylko dla siebie
    Od: "boukun" <j...@W...onet.pl>

> [...]
    > Dla Polski moze byc tylko lepiej, wszakze gdzie dwoch sie bije, tam trzeci
    > korzysta. Do stracenia nie pozostalo juz wiele.

    Chcialem powtorzyc.

    boukun