  • 1. Data: 2003-08-29 14:21:06
    Temat: termin na odpowiedz
    Od: "Fulko" <f...@w...pl>

    <pytanie max laika> firma, ktora dostarcza mi internet nagminnie nie
    wywizuje sie z umowy. napisalem w tej sprawie do nich pismo z prosba o
    zmniejeszenie rachunku. ile maja czasu na odpowiedz?
    i czy przekroczenie tego terminu jest podstawa do rozwiazania umowy bez 30 -
    dniowego okresu wypowiedzenia???
    z gory dziekuje za pomoc
    TD

  • 2. Data: 2003-08-29 14:48:49
    Temat: Re: termin na odpowiedz
    Od: "mival" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Fulko" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmniejeszenie rachunku. ile maja czasu na odpowiedz?
    > i czy przekroczenie tego terminu jest podstawa do rozwiazania umowy bez

    Po pierwsze i najwazniejsze:
    - sprawdz w postanowieniach umowy jak jest z jej rozwiazaniem: czy sa w niej
    okreslone jakies przyczyny rozwiazania (pewnie nie - wiec brak jakichkolwiek
    ograniczen w rozwiazaniu umowy) oraz termin jej wypowiedzenia (na 99% jest
    gdzies w koncowych postanowieniach umowy; zwykle wynosi on miesiac).

    Co do terminu w ktorym powinni Ci odpowiedziec, to zwyczajowo jest to 30
    dni.

    Pozdrawiam

    Mihau

    ---

  • 3. Data: 2003-08-29 18:26:01
    Od: "Fulko" <f...@w...pl>

    wielkie dzieki
    TD

  • 4. Data: 2003-08-30 15:36:26
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Co do terminu w ktorym powinni Ci odpowiedziec, to zwyczajowo jest
    to 30
    > dni.

    To jest sfera stosunków cywilnoprawnych i nie ma tu ściśle określonych
    terminów odpowiadania na pisma (pomijam takie kwestie jak np.
    załatwienie reklamacji, które ma inny charakter niż odpowiedź na
    pismo)
    Firma może Cię całkiem olać, a Ty możesz np. rozwiązać umowę -
    byle zgodnie z zawartymi w niej postanowieniami

    -> http://usenet.pomocprawna.info