  • 21. Data: 2018-08-11 00:26:32
    Temat: Re: Zwrot pieniedzy za przelew
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-08-18 o 14:56, Akarm pisze:

    > Czemu się śmiejesz? To wcale nie jest wesołe.
    > Psiakrew, jak to jest, że jeszcze uchowały się takie "byznesmeny"? :/

    Taki biznesmen długo nie podziała.

  • 22. Data: 2018-08-11 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mara d...@g...com ...

    > Nie, za to że musze jechać do banku i tam zapłacić za przelew, a to
    > jest mój czas. Przelewow przez internet w chwili obecnej nie robie

    coz, nikt ci nie broni prowadzic biznesu w taki własnie spokój.

    > To że ktoś nie doczytał do konca zle wplacil - nie moja wina - tylko
    > jego.
    >
    > Ja nie będe płacił za kogos !

    A jednak bedziesz płacił! Tak to jzu jest w biznesie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 23. Data: 2018-08-11 16:00:37
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W realu skurwysyny mają się lepiej od uczciwych niestety.
    Chcesz kilka nazwisk?

    -----

  • 24. Data: 2018-08-11 23:05:57
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-08-10, mara <d...@g...com> wrote:

    > Jak was stać na wyrzucenie 15 zł w błoto to nieźle, mnie nie stać

    Skoro sam już podjąłeś decyzję, to po co przychodzisz
    w tym celu na grupę?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 25. Data: 2018-08-14 12:10:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Jak was stać na wyrzucenie 15 zł w błoto to nieźle, mnie nie stać

    Ale czy to wina klienta, że nie potrafisz ogarnąć bankowości?

  • 26. Data: 2018-08-17 13:52:18
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ń <?@?.?> wrote:

    > Ponieważ konsument ma ustawowe prawo odstapić od umowy zawartej na odległość, nawet
    gdy się pomyli, a Ty masz związany z tą ustawą psi obowiązek zwrócić jako
    przedsiębiorca pieniądze bez potrącania Twoich kosztów.
    > I ciesz się, że nie poniosłeś kosztów wysyłki.

    Standardem na Allegro jest zwrot pieniędzy za przedmiot, nie za wysyłkę.
    Czy ten standard jest zgodny z prawem?

  • 27. Data: 2018-08-17 13:54:31
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    mara <d...@g...com> wrote:

    > Nie, za to że musze jechać do banku i tam zapłacić za przelew, a to jest
    > mój czas. Przelewow przez internet w chwili obecnej nie robie

    Dlaczego nie robisz?

    > To że ktoś nie doczytał do konca zle wplacil - nie moja wina - tylko jego.

    To prawda. Tylko widzisz... ma prawo odstąpić od umowy bez podania
    przyczyny. Kliknął, wpłacił, rozmyślił się. Takie prawo, musisz prowadzić
    działalność w jego granicach.

  • 28. Data: 2018-08-17 13:56:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    mara <d...@g...com> wrote:

    > Jak was stać na wyrzucenie 15 zł w błoto to nieźle, mnie nie stać

    Przyszedłeś tu po poradę prawną czy się wyżalić?

    Prawo jest w tej kwestii jednoznaczne, masz zwrócić bez potrącenia
    kosztów. Jeśli tego nie zrobisz... to albo klient odpuści, albo nie
    odpuści.

    Jeśli nie odpuści, to prawo jest po jego stronie. Taki jest obecny stan
    prawny. Jeśli chcesz o nim dyskutować to już z ustawodawcą.

  • 29. Data: 2018-08-17 14:17:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-08-18 o 13:52, Queequeg pisze:

> [...]
    przedsiębiorca pieniądze bez potrącania Twoich kosztów.

    > Standardem na Allegro jest zwrot pieniędzy za przedmiot, nie za wysyłkę.

    Między osobami fizycznymi, czy konsumentem i przedsiębiorcą?

  • 30. Data: 2018-08-17 14:20:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-08-18 o 13:54, Queequeg pisze:

    > Dlaczego nie robisz?

    Co do zasady nikt nie broni pytającemu osobiście w gotówce dowieźć tych
    pieniędzy 24-ro tonową ciężarówka. To jego wybór, w jaki sposób
    zrealizuje swoje zobowiązanie. W niektórych wypadkach zaproponowana
    przeze mnie forma będzie najtańszą.