  • 11. Data: 2018-08-10 12:54:53
    Temat: Re: Zwrot pieniedzy za przelew
    Od: mara <d...@g...com>

    W dniu 2018-08-10 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik mara d...@g...com ...

    > Z takim podejsciem powodzenia w prowadzeniu biznesu.
    > Chcesz komus potracic za to ze musisz przelew zwrotny wykonac? OMG...

    Nie, za to że musze jechać do banku i tam zapłacić za przelew, a to jest
    mój czas. Przelewow przez internet w chwili obecnej nie robie

    To że ktoś nie doczytał do konca zle wplacil - nie moja wina - tylko jego.

    Ja nie będe płacił za kogos !

  • 12. Data: 2018-08-10 13:00:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-08-10, mara <d...@g...com> wrote:

    [...]

    > Nie, za to że musze jechać do banku i tam zapłacić za przelew, a to jest
    > mój czas. Przelewow przez internet w chwili obecnej nie robie

    To zacznij.

    > To że ktoś nie doczytał do konca zle wplacil - nie moja wina - tylko jego.
    > Ja nie będe płacił za kogos !

    Twoja wola. Tylko może się to dla Ciebie skończyć dużo wyższymi kosztami.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2018-08-10 13:54:37
    Od: mara <d...@g...com>

    > On 2018-08-10, mara <d...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To zacznij.

    > Twoja wola. Tylko może się to dla Ciebie skończyć dużo wyższymi kosztami.

    Jakimi kosztami? ze co? ze potrąciłem za przelew w banku ?:)

  • 14. Data: 2018-08-10 14:45:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2018 13:54:37 +0200, mara napisał(a):

    > Jakimi kosztami? ze co? ze potrąciłem za przelew w banku ?:)

    Widzę że nie oczekujesz porady tylko aplauzu dla twojej metody :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2018-08-10 14:56:35
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Widzę że nie oczekujesz porady tylko aplauzu dla twojej metody :)

    Czemu się śmiejesz? To wcale nie jest wesołe.
    Psiakrew, jak to jest, że jeszcze uchowały się takie "byznesmeny"? :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 16. Data: 2018-08-10 15:07:06
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-08-10, mara <d...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jakimi kosztami? ze co? ze potrąciłem za przelew w banku ?:)

    Jak ktoś będzie czepliwy i pójdzie do sądu to tak.
    A do tego koszty sądowe, koszty adwokata.
    A jak nie zapłacisz to koszty komornicze.
    Kilka stówek się uzbiera, zależnie jak głupio stawiał się będziesz.
    Stracisz jeszcze do tego czas na prawnika, przepychanie się w sądzie itp.
    No ale może Ci się pofarci, a klient machnie ręką na te parę złotych.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 17. Data: 2018-08-10 17:48:02
    Od: mara <d...@g...com>

    Jak was stać na wyrzucenie 15 zł w błoto to nieźle, mnie nie stać

  • 18. Data: 2018-08-10 17:58:42
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-10 o 12:54, mara pisze:

    > Nie, za to że musze jechać do banku i tam zapłacić za przelew, a to jest
    > mój czas.

    Nie szanujesz swojego czasu? Ile ten przelew kosztuje? Do banku masz
    1000 km i musisz ze dwa razy zatankować zanim dojedziesz? Gdybyś od razu
    oddał te pieniądze, to już byś o sprawie nie pamiętał.
    Kosztem prowadzenia biznesu jest również koszt ponoszenia ryzyka, np.
    takiego, że jakiś klient zwyczajnie się pomyli.

    Ile jest dla ciebie wart klient zadowolony? Dla głupich 3 czy 5 zł
    zniechęcisz go do siebie na całe życie i jeszcze ci "reklamę" zrobi
    wśród znajomych. Opłaca ci się?

    >Przelewow przez internet w chwili obecnej nie robie

    Faktycznie. Jesteś usprawiedliwiony.

    > To że ktoś nie doczytał do konca zle wplacil - nie moja wina - tylko jego.

    Skoro to jego wina, to wynajmij adwokata i pozwij go do sądu. Nie wolno
    draniowi odpuścić i trzeba dać mu nauczkę żeby popamiętał, że tak się
    nie traktuje biznesmenów. Mówię ci, aż mu w pięty pójdzie i będzie się
    bardzo wstydził swojej pomyłki, a ty będziesz miał i swoje 5 zł i
    satysfakcję, że czegoś go nauczyłeś.

    > Ja nie będe płacił za kogos !

    I tego się trzymaj.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2018-08-10 18:07:43
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    mara pisze:
    > Jak was stać na wyrzucenie 15 zł w błoto to nieźle, mnie nie stać

    a) zmień bank
    b) zapłać z konta prywatnego
    c) zapłać przez pocztę

    wszystko będzie poniżej 15 zł

  • 20. Data: 2018-08-10 21:37:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 18:11:32 UTC+2 użytkownik mara napisał:
> [...]
    > osoba ode mnie kupiła pewna rzecz, ale zapłaciła tylko 20% tej kwoty(tj
    > 40 zł) bo napisała że się pomyliła i myślała ze tyle to kosztuje. teraz
    Nie musisz,
    > czy mogę odjąc kwote za przelew,
    Możesz
    > za dojazd do banku
    Też możesz. Za różowego Cadillaca odliczyć nawet możesz
    > i za moj stracony czas ?
    Możesz. Dolicz jeszcze za czas który tu "straciłeś"