  • 1. Data: 2018-08-09 16:03:41
    Temat: Pies proboszcza
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lublin/pies-pr
    oboszcza-zdychal-pod-kosciolem-w-gminie-wojciechow-w
    lasnie-trwala-niedzielna/j4zwg7t

    Życzę tym proboszczom, żeby zdychali tak jak ten pies,

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-08-09 16:44:12
    Temat: Re: Pies proboszcza
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-08-18 o 16:03, Animka pisze:
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lublin/pies-pr
    oboszcza-zdychal-pod-kosciolem-w-gminie-wojciechow-w
    lasnie-trwala-niedzielna/j4zwg7t

    > Życzę tym proboszczom, żeby zdychali tak jak ten pies,

    Przeczytałeś podlinkowany artykuł, czy tylko tytuł? Bo proboszcz, który
    był kiedyś właścicielem psa odszedł na emeryturę. Wykaz przechodzących
    na emeryturę znajdziesz tu:
    http://www.kurierlubelski.pl/artykul/932655,archidie
    cezja-lubelska-zmiany-ksiezy-i-proboszczow-w-parafia
    ch-pelna-lista,id,t.html.
    Ale nie napisali o którą konkretnie miejscowość chodzi, więc nie dałem
    rady ustalić, kiedy dokładnie to nastąpiło.

    Teraz należałoby ustalić, czemu pies został. Czy pies uciekł i wrócił
    tam, gdzie się wychowywał. Może coś stało się z jego właścicielem. A
    może błąkającego się psa proboszcz po prostu dokarmiał, a jak go brakło,
    to dzieci zaczęły to robić. Ten pies już tam pół roku się szwendał. W
    artykule napisano, że od pół roku dzieci ze szkoły go karmiły. "Obecny
    proboszcz i kościelny twierdzą, że pies nie chce jeść". Przykre, ze pies
    tęskni, no ale z drugiej strony tytuł sugeruje, ze proboszcz psa
    zagłodził, a to mocno krzywdzące.

  • 3. Data: 2018-08-09 19:48:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > rady ustalić, kiedy dokładnie to nastąpiło.
    >
    > Teraz należałoby ustalić, czemu pies został. Czy pies uciekł i wrócił

    Nie przeczytałeś artykułu. Psem miał się zaopiekować obecny proboszcz,
    ale tego nie zrobił. Psa karmili uczniowie ze szkoły. Ksiądz miał
    wszystko gdzieś.
    Pies pewnie szukał swojego pana, ale go nie znalazł i wrócił (tak sądzę).
    Może coś stało się z jego właścicielem.

    Skoro pies wrócił po błąkaniu się to pewnie pan nie żyje.
    > może błąkającego się psa proboszcz po prostu dokarmiał, a jak go brakło,
    > to dzieci zaczęły to robić. Ten pies już tam pół roku się szwendał.

    Szwendał? Przecież ten pies tam miał przedtem dom.
    Jesteś bez serca jak ten ksiądz.
> [...]
    > proboszcz i kościelny twierdzą, że pies nie chce jeść". Przykre, ze pies
    > tęskni, no ale z drugiej strony tytuł sugeruje, ze proboszcz psa

    Krzywdzące dla psa czy księdza pasożyta?

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-08-09 20:50:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-08-18 o 19:48, Animka pisze:

    > Krzywdzące dla psa czy księdza pasożyta?

    Dla księdza na pewno. Psu artykuł u nasady ogona lata.

  • 5. Data: 2018-08-09 20:58:43
    Od: <9...@4...205843.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Dla księdza na pewno. Psu artykuł u nasady ogona lata.

    "Poprosiłem swojego następcę, aby się nim zaopiekował. Pamiętam jak mówił,
    że to drugi pies, którego dostaje w spadku po poprzedniku - mówi duchowny w
    rozmowie z "Dziennikiem Wschodnim". Ksiądz twierdzi, że nie wiedział o
    trudnej sytuacji Atosa i deklaruje, że w takiej sytuacji jest gotowy, aby
    pomóc. Obecny proboszcz z parafii, w której znaleziono psa, nie zabrał głosu
    w tej sprawie."

    Teraz przeproś...

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2018-08-09 21:14:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-08-18 o 20:58, (Tom N) pisze:
    ,
> [...]
    > pomóc. Obecny proboszcz z parafii, w której znaleziono psa, nie zabrał głosu

    Kogo i za co mam przeprosić?

  • 7. Data: 2018-08-09 21:32:44
    Od: <2...@2...213244.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > W dniu 09-08-18 o 20:58, (Tom N) pisze:
    > ,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^

    > Kogo i za co mam przeprosić?

    Nie wiesz?
    Ja tego nie napisałem:
    "Teraz należałoby ustalić, czemu pies został"

    Popatrz co podkreśliłem... Nie trzeba ustalać -- panie śledczy -- tylko
    trzeba przeczytać co zostało napisane...

    PS
    Choć rozumiem twoje zapędy... Po odpowiednim przeprowadzeniu przesłuchania
    Tomasik udowodni, że psa nie było, nie było poprzednika i następcy, nikogo
    nie było...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2018-08-09 21:44:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-08-18 o 21:32, (Tom N) pisze:

> [...]
    >
    > Popatrz co podkreśliłem... Nie trzeba ustalać -- panie śledczy -- tylko
    > trzeba przeczytać co zostało napisane...

    Tego ni oczytałem. Ale to nadal nie wyjaśnia kogo i za co bym miał
    przepraszać? Ksiądz księdza poprosił. Czy ten miał obowiązek biegać za
    psem? Pies najpewniej szukał poprzedniego księdza. Przykre, ze wyszło,
    jak wyszło, ale tytuł nadal w mojej ocenie zupełnie nie adekwatny do
    treści artykułu.

> [...]
    > Tomasik udowodni, że psa nie było, nie było poprzednika i następcy, nikogo

    Ja przynajmniej się imieniem i nazwiskiem podpisuję. Reszty nie będę
    komentował, bo ludzie mogą nie odróżnić.

  • 9. Data: 2018-08-09 22:03:50
    Od: <3...@4...220350.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Tego ni oczytałem.

    Jacieniepierdziele, Animka miała racje...

    > Ja przynajmniej się imieniem i nazwiskiem podpisuję.

    I znowu nie doczytałeś, ale zarzuty milicyjne z rękawa wyciągasz, albo z
    dupy wyjęte używasz.

    Tak na marginesie, dlaczego? Zastanów się!

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2018-08-10 00:01:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-08-18 o 22:03, (Tom N) pisze:

    > I znowu nie doczytałeś, ale zarzuty milicyjne z rękawa wyciągasz, albo z
    > dupy wyjęte używasz.
    >
    > Tak na marginesie, dlaczego? Zastanów się!

    Obawiam się, że ogromu idiotyzmu tego pytania i tak nie ogarnę, choćbym
    się nie wiem jak starał. Po prostu nie chce mi się.