  • 1. Data: 2002-01-03 18:27:00
    Temat: Zwrot pieniedzy za czesne.
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Potrzebuje porady od kogos kto byc moze mial podobno
    sytuacje lub wie co z tym fantem poczac.
    Otoz wplacilem pieniadze na czesne za studia, jakby
    nie patrzec 1400 zl droga nie chodzi. Jednakze zostalem
    skreslony z listy studentow - z braku mozliwosci nie "dotarlem"
    na ostatni egzamin. Odeslano mi moje dokumenty do domu i zlozylem
    dokumenty na inna uczelnie. Ale jesli chodzi o pieniadze ... no wlasnie -
    nie chca mi ich zwrocic. Na zajecia nie uczeszczalem (studia zaoczne), ale
    mimo to
    po napisaniu podania do rektora dostalem decyzje odmowna. Aha, zostalem
    skreslony po jednym ze zjazdow (na ktorym nie bylem). Wszystkich zjazdow
    jest osiem. Dziekan wydzialu wydal decyzje pozytywna - mialem dostac
    ok 1200 zl z powrotem. Jednak rektor sie nie zgodzil :( Niby dlaczego ???
    Dla mnie jest to po prostu zwykla kradziez ... Co z tym fantem robic ?
    Rozmawiac bezposrednio z rektorem ? Czy to cos da ? Podac
    uczelnie do sadu o kradziez moich wlasnych pieniedzy ? Nie wiem
    co robic, a pieniadze potrzebne - jak wiadomo mamy nieciekawe czasy ...

    Z gory dziekuje za jakiekolwiek sugestie, podpowiedzi.

    Pozdrawiam serdecznie
    Tomek L.
    t...@p...onet.pl