  • 1. Data: 2002-01-03 15:11:37
    Temat: ogloszenie w gazecie
    Od: "cytryna" <e...@c...pl>

    witam grupowiczow!
    prosze mi powiedziec czy danie do gazety ogloszenia ze nie odpowiada sie za
    dlugi wspolmalzonka jest sensowne i faktycznie sie za nie nie odpowiada!
    Kolezanka rozstala sie z mezem, nie maja jeszcze rozwodu! Maz zabral z domu
    "kilka stolkow " bedocych jeszcze w zadluzeniu (raty) i niestety ma na
    glowie komornika ktory chce od niej splaty (logiczne) bo facet jest podobno
    nie wyplacalny (smiech). Placi za cos czego nie ma. Z obawy przed wzieciem
    jeszcze czegos przez meza na raty chciala dac to ogloszenie ale czy
    zabezpieczy ja to chociaz ...tycke?
    dzieki
    ewa

  • 2. Data: 2002-01-03 15:56:45
    Temat: Re: ogloszenie w gazecie
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cytryna" <e...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wyplacalny (smiech). Placi za cos czego nie ma. Z obawy przed wzieciem
    > jeszcze czegos przez meza na raty chciala dac to ogloszenie ale czy

    Takie ogłoszenie ma sens jeśli najpierw zniesie się umownie wspólność ustawową ,na
    siłę można je uznać za informację o której mowa w art. 47 § 2 kodeksu rodzinnego i
    opiekuńczego ,jego treść poniżej:

    Art. 47. § 1. Małżonkowie mogą przez umowę wspólność ustawową rozszerzyć, ograniczyć
    lub wyłączyć. Umowa powinna być zawarta w formie aktu notarialnego. Można ją zawrzeć
    także przed zawarciem małżeństwa.

    § 2. Małżonkowie mogą powoływać się względem osób trzecich na rozszerzenie,
    ograniczenie lub wyłączenie wspólności tylko wtedy, gdy zawarcie przez nich umowy
    majątkowej oraz jej rodzaj były tym osobom wiadome.

    Inaczej to takie ogłoszenie można traktować jak wywieszki w sklepach
    że sprzedawca nie odpowiada za wady sprzedanego towaru.