  • 1. Data: 2004-07-12 16:30:33
    Temat: Zwrot pieniedzy przy sprzedazy wysylkowej?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Kupilem towar w sklepie internetowym. Zgodnie z regulaminem
    mialem prawo oddac go i dostac zwrot pieniedzy. Nigdzie nie
    napisano, ze dostane takze zwrot kosztow przesylki. Czyli place
    za towar przyslany mi i place za wyslanie zwrotu. Czy mam prawo
    zadac zwrotu ktorejs z tych sum?

    Druga sprawa.
    Jeden z elementow towaru zostal napoczety, by uczynic zdatnym do
    uzytku inny otrzymany element. Czy za ten napoczety produkt tez
    mam prawo zadac zwrotu pieniedzy? Podkresle, ze _musial_ byc
    napoczety, inaczej by caly towar nie dzialal i nie moglbym
    sprawdzic jego przydatnosci.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F