  • 1. Data: 2004-07-12 16:29:21
    Temat: Pozew na formularzu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Z powodu nieznajomosci procedur zlozylem pozew o zaplate do sadu
    grodzkiego w postaci własnego pisma. Dostalem wniosek o
    uzupelnienie brakow poprzez zlozenie go na formulatrzu.
    Czy moge zmodyfikowac w tym momencie swoje roszczenia wzgledem
    pozwanego? Czy tamten "pisany" pozew jest uznany za nieistniejacy
    i nie ma wplywu na nic, czy tez musze go dokladnie powtorzyc?
    Jaka date wpisac - czy ta, gdy zlozylem pierwszy pozew, czy
    obecna date? No i czy sad musi mi oddac zalaczniki do tamtego
    pozwu? Jesli mialbym je robic znowu, to sie lekko zdenerowalbym:-/

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 2. Data: 2004-07-12 17:15:18
    Temat: Re: Pozew na formularzu
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ccue7a$f62$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > obecna date? No i czy sad musi mi oddac zalaczniki do tamtego
    > pozwu? Jesli mialbym je robic znowu, to sie lekko zdenerowalbym:-/

    nie, załączniki zostają, musisz tylko złożyć wniosek na tym formularzu.
    b.

  • 3. Data: 2004-07-12 21:41:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    bella napisał(a) :

    > nie, załączniki zostają, musisz tylko złożyć wniosek na tym formularzu.

    Dzieki

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 4. Data: 2004-07-13 11:01:55
    Temat: Odp: Pozew na formularzu
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Czy moge zmodyfikowac w tym momencie swoje roszczenia wzgledem pozwanego?

    Możesz

    Czy tamten "pisany" pozew jest uznany za nieistniejacy i nie ma wplywu na
    nic, czy tez musze go dokladnie powtorzyc?

    Pierwotny pozew ma wpływ n.p. na datę wniesienia pozwu - liczy się data
    pierwszego pozwu. natomiast jak naniesiesz modyfikacje, to te zmiany będą
    się liczyły od dnia wniesienia ich na formularzu.

    Jaka date wpisac

    żadnej, nie wpisuje się daty

    brett

  • 5. Data: 2004-07-13 14:40:09
    Temat: Re: Odp: Pozew na formularzu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cze

    brett napisał(a) :

    > Czy moge zmodyfikowac w tym momencie swoje roszczenia wzgledem pozwanego?
    >
    > Możesz

    Dziekuje

    > Jaka date wpisac
    >
    > żadnej, nie wpisuje się daty

    Zaraz, zaraz, na dole ostatniej strony jest miejsce na date
    zlożenia pozwu. Czy moze w tym przypadku nie wpisuje zadnej daty?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 6. Data: 2004-07-14 11:51:31
    Temat: Odp: Odp: Pozew na formularzu
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    > Zaraz, zaraz, na dole ostatniej strony jest miejsce na date
    > zlożenia pozwu. Czy moze w tym przypadku nie wpisuje zadnej daty?

    Chodzi ci o to miejsce przy podpisie? Tam wpisujesz datę podpisania
    formularza.

    brett