  • 1. Data: 2004-07-12 16:32:10
    Temat: Jaki podatek od spadku?
    Od: "competer" <c...@p...net>

    Witam Serdecznie!
    Mam taki dylemat!
    W marcu zmarła moja ciocia a siostra mojej mamy w wyniku czego moja mama
    przejęła część majątku po niej! Ciocia miała męża który miał dzieci z
    poprzedniego małżeństwa! Sąd przyznał mojej mamie 5/8 mieszkania 2
    pokojowego w Puławach które warte jest w całości ok 50 000 ile moja mama
    odprowadzic powinna podatku od tego spadku?
    Pozdrawiam cieplo!
    competer
    gg 2687047

  • 2. Data: 2004-07-12 16:42:08