  • 1. Data: 2009-08-27 13:04:13
    Temat: Zwolnienie z przyczyn ekonomicznych a odprawa
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy jeżeli na wypowiedzeniu umowy o pracę jest napisane, że zwolnienie
    nastąpiło z przyczyn ekonomicznych (z przyczyn niezależnych od pracownika)to
    czy po przecacowaniu u danego pracodawcy ponad rok czasu należy się miesięczna
    odprawa? Na wypowiedzeniu nie jest napisane, że jest to zwolnienie grupowe.

    Pozdrawiam,
    --
    Kornio

  • 2. Data: 2009-08-27 13:26:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 15:04:13 +0200, Kornio napisał(a):

> [...]
    > pracownika)to czy po przecacowaniu u danego pracodawcy ponad rok czasu
    > należy się miesięczna odprawa? Na wypowiedzeniu nie jest napisane, że

    Ile osób pracowało w firmie, ile zwolniono?

  • 3. Data: 2009-08-27 13:33:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:33ae.00000035.4a96844d@newsgate.onet.pl Kornio
    <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > pracownika)to czy po przecacowaniu u danego pracodawcy ponad rok czasu
    > należy się miesięczna odprawa? Na wypowiedzeniu nie jest napisane, że

    http://42.pl/u/1K9v
    Samą ustawę łatwo znajdziesz.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-08-28 07:11:19
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    > Ile osób pracowało w firmie, ile zwolniono?

    W firmie pracowało ok. 25-30 osób, natomiast nie wiem ile zwolniono...