  • 1. Data: 2009-08-26 21:43:31
    Temat: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: "hhd" <o...@n...pl>

    Witam
    Bardzo popularna sprawa selekcji wejsc do klubow,
    http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Dyskryminacja-
    Beda-kary-za-odmowe-uslugi,wid,11429750,wiadomosc.ht
    ml
    Jak to ma sie do tego co jest powyzej?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-26 22:11:52
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hhd wrote:
> [...]
    > http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Dyskryminacja-
    Beda-kary-za-odmowe-uslugi,wid,11429750,wiadomosc.ht

    tak samo jak do tej pory.
    Nie ma selekcji wejść do klubów, tylko nie wszystkim chce się sprowadzić
    "selekcjonerów" na właściwą pozycję.

    Pewnie sądy będą chętniej teraz "odszkodowania" zasądzać.

  • 3. Data: 2009-08-26 22:28:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hhd" <o...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Dyskryminacja-
    Beda-kary-za-odmowe-uslugi,wid,11429750,wiadomosc.ht

    I choć jestem eurosceptykiem, to za to Unię lubię. Po prostu okazuje się,
    że wbrew obiegowym opiniom da sie coś normalnie uregulować zgodnie ze
    zdrowym rozsądkiem.

  • 4. Data: 2009-08-26 22:40:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Robert Tomasik napisal:
    > I choć jestem eurosceptykiem, to za to Unię lubię. Po prostu okazuje się,
    > że wbrew obiegowym opiniom da sie coś normalnie uregulować zgodnie ze
    > zdrowym rozsądkiem.

    Naprawde uwazasz to za zgodne ze zdrowym rozsadkiem? Bo ja nie.
    A w szczegolnosci nie uwazam za sensowne udowadnianie, ze nie
    jest sie wielbladem. Pozwole sobie zacytowac:

    "..To oskarzony o dyskryminacji, bedzie musial wykazac,
    ze nie dopuscil sie takiego czynu..."

    To jest po prostu kuriozalne. I przerazajace.
    Pierwszy krok do demontazu podstaw systemu prawnego.
    Mnie to smierdzi na kilometr 'sprawiedliwoscia ludowa'.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-08-26 23:49:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-08-26, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
    > To jest po prostu kuriozalne. I przerazajace.
    > Pierwszy krok do demontazu podstaw systemu prawnego.
    > Mnie to smierdzi na kilometr 'sprawiedliwoscia ludowa'.

    Takich pierwszych kroków poczyniono wcześniej już sporo więc nie
    demonizuj.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2009-08-27 06:40:36
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:
    > tak samo jak do tej pory.
    > Nie ma selekcji wejść do klubów, tylko nie wszystkim chce się sprowadzić
    > "selekcjonerów" na właściwą pozycję.

    Bzdura. Kluby z selekcja dzialaja legalnie i oficjalnie. To sa imprezy
    zamkniete i wchodzi sie na zaproszenie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 7. Data: 2009-08-27 06:40:40
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisali:

    > Takich pierwszych kroków poczyniono wcześniej już sporo więc nie
    > demonizuj.

    No wlasnie. Polityka drobnych kroczkow we wprowadzaniu komunizmu.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 8. Data: 2009-08-27 06:52:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Kluby z selekcja dzialaja legalnie i oficjalnie. To sa imprezy
    > zamkniete i wchodzi sie na zaproszenie.

    a gdzie emotikon, bo chyba na serio tego nie piszesz?

  • 9. Data: 2009-08-27 07:08:37
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marcin Debowski napisal:
    > Takich pierwszych kroków poczyniono wcześniej już sporo więc nie
    > demonizuj.

    Metoda 'salami' we wprowadzaniu urzedniczego zamordyzmu?
    Taka nowa brukselska 'arystokracja'?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-08-27 07:15:19
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

[...]

    Dla mnie jest to oczywiste, że działając jako usługodawca nie można
    dyskryminować ludzi.
    Żenujące jest dla mnie, że trzeba takie regulacje wprowadzać przepisami
    prawa, ale jak widać po komentarzach jest to konieczne. Tzw przedsiębiorcy
    często wolność gospodarczą rozumieją bowiem jako dowolność.
    Skoro ktoś zdecydował się w naszym społeczeństwie świadczyć usługi i jest to
    jego praca to nie może wybierać klientów wg np koloru skóry czy tego czy
    jest ktoś wg niego ładny czy nie.
    A skoro uważa, że odmówił nie z powodu dyskryminacji to oczywistym jest, że
    to on właśnie powinien wyjawić powód odmowy. Jak klient miałby udowodnić, że
    był dyskryminowany? Może mieć tylko takie przypuszczenie. Natomiast
    usługodawca - powiedzmy właściciel pubu wykaże (np. przy pomocy
    monitoringu/świadków z ochrony), że delikwent np. był za bardzo pijany.
    G.