  • 71. Data: 2023-08-16 10:09:19
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Proste: przeszkadzała nowym przestępcom w białych kołnierzykach (tym z PO i podobnych
    organizacji paraprzestępczych), to kazali
    utłuc.
    Po co do np. europrzekrętów na wacie Wołomin lub Pruszków?

    -----

  • 72. Data: 2023-08-16 10:12:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2023 o 10:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > To teraz w ramach wdzięczności znajdź, gdzie mój za...any przypięty
    > linką do drzwi sądu rejonowego rower stoi ;-).
    > Polucjanci (zgłoszenia w rejonowej nie przyjęli cyt. "Pan tu
    > przeszkadza, następny proszę!" - wysłałem faksem do Stołecznej to za
    > tydzień jakaś niezadowolona oddzwoniła z numerem sprawy) z komendy przy
    > Wilczej do sądu na Marszałkowską (150 metrów?) szli 28 dni po nagrania.
    > Itp. itd.

    Dzień ja codzień:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2023-08-16 10:15:56
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Stał w środku za płotem na działkach?

    -----

  • 74. Data: 2023-08-16 10:21:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2023 o 10:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Stał w środku za płotem na działkach?

    Tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2023-08-16 10:30:58
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ty się dowiedz, czy to nie były policjant ;-)
    W tym miejscu kiedyś nałogowo stała po ciemaku radiolka i łapała, nie wiem czy
    przejeżdżających na czerwonym przez Maczka, ale raz
    załapałem się losowo na balonik czy sprawdzanie dokumentów (lata temu).

    -----

  • 76. Data: 2023-08-16 10:34:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Bo on jest bywalcem tutejszego forum, a tu kilku oszołomów uparcie
    > twierdzi, ze Policja to zło.

    I ja się do tych oszołomów zaliczam i zobacz tyle się natłumaczyłeś
    a i tak dalej kilku twierdzi, że policja to zło a tylko ty jeden bronisz
    tego zła.
    Może jednak statystycznie opinia nie jest zniekształcona.

  • 77. Data: 2023-08-16 10:36:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2023 o 10:30, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > wiem czy przejeżdżających na czerwonym przez Maczka, ale raz załapałem
    > się losowo na balonik czy sprawdzanie dokumentów (lata temu).

    Raczej nie, albo go koledzy nie lubili, bo niezły kipisz mu zrobili na
    miejscu, z tego co się orientuję. Swoich by chyba tak nie szarpali?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-08-16 10:37:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2023 o 10:34, cef pisze:

    > I ja się do tych oszołomów zaliczam i zobacz tyle się natłumaczyłeś
    > a i tak dalej kilku twierdzi, że policja to zło a tylko ty jeden bronisz
    > tego zła.

    Policja była dobra. Zgłaszający był zły;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2023-08-16 12:30:32
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Kiedyś u nas za....li na śmierć studenta, bo dzwoniąca na 997 dziewczyna nie umiała
    powiedzieć dyżurnej piździe, czy ławka na Polu
    Mokotowskim przy której jej chłopaka katują bejsbolami lumpy należy do Śródmieścia,
    czy do Mokotowa, a pizda z alarmowego (cyt.
    "pogotowie policji, proszę czekać na przyjęcie zgłoszenia 200 minut") "musiała
    najpierw ustalić rejon".
    Świecka tradycja.

    -----

  • 80. Data: 2023-08-16 12:34:48
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nie po ulicy, lecz po płocie działek.
    Cała ta ulica łącznie z chodnikiem należy do Bielan.
    Działki już do Bemowa.
    Ty się ciesz, że silnik nie był w jednej dzielnicy a kufer w drugiej, bo by nikt nie
    przyjechał ;-).

    -----
    > Nie zajarzyłem że to inna dzielnica - po sprawdzeniu to nawet 200 metrów nie było
    tylko kilka - granica przebiega właśnie po tej