  • 11. Data: 2023-08-26 18:27:41
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 18:07, J.F pisze:

    > a) spodował wypadek wchodząc na jezdnie w miejscu niedozwolonym.
    > Kierowca musial gwałtownie hamować, wpadł w poślizg i trafil w
    > most.

    Przecież to jakiś patobiegły od wypadków w pudelku mówił - nikt tego
    poważnie nie bierze. Prawda? Przecież są granicę jakimi idiotami mogą
    być kulsony i proki?

    > b) nie udzielił pomocy potrzebującym.

    A tak - zrobił wziu i zniknął.

    > c) i byc moze nietrzeżwy był :-)

    I co z tego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-08-26 18:46:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 18:27:41 +0200, Shrek wrote:

    > Przecież to jakiś patobiegły od wypadków w pudelku mówił - nikt tego
    > poważnie nie bierze. Prawda? Przecież są granicę jakimi idiotami mogą
    > być kulsony i proki?

    Przeciez to dopiero ekspertyza moze pokazac :-)

    Po prawdzie - moglo tak być, ale z uwagi na predkosc i nietrzezwosc
    kierowcy, to chyba nie jest juz rozważane ... ale kto wie.

    > A tak - zrobił wziu i zniknął.

    > I co z tego?

    Zagrozenie wzrasta. Spowodowac wypadek w stanie nietrzezwym i zbiec z
    miejsca wypadku, to juz powazny wyrok.

    J.

  • 13. Data: 2023-08-26 18:56:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 18:24:44 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > dotyczące pojedynczej niesprawności konkretnej funkcji lub systemu. QRH
    > jest krótką instrukcją i nie zawiera kombinacji wszystkich możliwych
    > wielokrotnych awarii wszystkich systemów, gdyż to spowodowałby jego
    > złożoność. Instrukcje dotyczące list kontrolnych informują, że zakłada
    > się iż przed rozpoczęciem czynności zawartych w listach kontrolnych
    > dotyczących sytuacji nienormalnych (NNC) elementy sterujące
    > poszczególnych systemów są normalnej konfiguracji odpowiadającej danej
    > fazie lotu,. W odniesieniu do rozważanego zdarzenia normalna konfigu"

    Moze dupochron, a moze sie nakladają normalne lotnicze
    wytyczne/zwyczaje/przepisy.
    Ze skoro bezpiecznik wybił, to był jakis powód i najpierw nalezy
    usterke usunąc, a nie bezpieczniki wciskac, bo to pożarem grozi.

    Kolejna sprawa - to inny bezpiecznik, ale na tym samym panelu i
    niedaleko tego istotnego.
    Nie zauważyli, ze wyskoczyl, rozłaczyl, ale nie wyskoczyl,
    czy zauwazyli, ale nie mowili, bo to inny bezpiecznik.

    Twierdzą, ze nie był wybity jak sprawdzali, ale czy mozna wierzyc?

    J.

  • 14. Data: 2023-08-26 18:57:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-26 o 18:07, J.F pisze:

    > b) nie udzielił pomocy potrzebującym.

    Jakim potrzebującym?
    Przechodziłem przez jezdnię - nagle jakiś pirat nadjechał,
    to się cofnąłem, on przejechał a ja poszedłem dalej. Jakiś wypadek był?

  • 15. Data: 2023-08-26 19:00:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 18:56, J.F pisze:

> [...]
    > Ze skoro bezpiecznik wybił, to był jakis powód i najpierw nalezy
    > usterke usunąc, a nie bezpieczniki wciskac, bo to pożarem grozi.

    Drugi obok kazali sprawdzić - tylko ten był już za wybitym. Z tego co
    pamiętam są w lotnictwie trzy bezpieczniki których się nie restartuje.
    Dwóch nie pamiętam a jeden od... kibla - już nie pamiętam jaka się za
    tym historia kryła - pozostałe można raz spóbować załączyć.

> [...]
    > czy zauwazyli, ale nie mowili, bo to inny bezpiecznik.
    >
    > Twierdzą, ze nie był wybity jak sprawdzali, ale czy mozna wierzyc?

    To już jest oddzielna sprawa. Najważniejsze że ani LOT ani Boeing nie
    widzą powodu do zmiany czek listy, więc widać bez znaczenia;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-08-26 19:02:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 18:46, J.F pisze:

    > Przeciez to dopiero ekspertyza moze pokazac :-)

    To niech robią. Po co im pieszy?

    > Zagrozenie wzrasta. Spowodowac wypadek w stanie nietrzezwym i zbiec z
    > miejsca wypadku, to juz powazny wyrok.

    Ale on nic nie spowodował. Poza tym jako świadka i to kluczowego go szukali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-08-26 19:14:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 18:57:34 +0200, cef wrote:

    > Jakim potrzebującym?
    > Przechodziłem przez jezdnię - nagle jakiś pirat nadjechał,
    > to się cofnąłem, on przejechał a ja poszedłem dalej. Jakiś wypadek był?

    Jest to jakas linia obrony w tym przypadku.
    Przejechal, skrecil w jakąs boczną uliczkę, i tyle go było widac.

    Bo spadł ze skarpy/mostu.

    No ale wypadek jest jednak faktem, ofiary też, i teraz musi wykazac,
    ze "nic nie widziałem, nic nie słyszałem" :-)

    J.

    J.

  • 18. Data: 2023-08-26 19:37:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 19:14, J.F pisze:

    > No ale wypadek jest jednak faktem, ofiary też, i teraz musi wykazac,
    > ze "nic nie widziałem, nic nie słyszałem" :-)

    Wydawało mi się, że to na odwrót powinno działać;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-08-26 19:57:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-26 o 19:14, J.F pisze:

> [...]
    >
    > No ale wypadek jest jednak faktem, ofiary też, i teraz musi wykazac,
    > ze "nic nie widziałem, nic nie słyszałem" :-)

    Nic nie musi. On normalnie poszedł do hotelu,
    bo nie interesują go wszystkie przejeżdżające obok
    samochody i ich dalsze perypetie.

  • 20. Data: 2023-08-26 22:06:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 19:02:00 +0200, Shrek wrote:

    > To niech robią. Po co im pieszy?

    Pewnie i robią, ale to trwa :-)

    > Ale on nic nie spowodował.

    No chyba, ze spowodował.

    > Poza tym jako świadka i to kluczowego go szukali.

    A co to - skłamac nie mozna? :-P

    J.