  • 1. Data: 2015-05-08 14:52:33
    Temat: Znaki drogowe uzupełniające - pytanie
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    Tak przy okazji innej dyskusji zacząłęm się zastanawiać, nad rzeczą pozornie
    oczywistą.

    Jak traktować znaki uzupełniające, konkretnie taki np. F-10, czy jak znak nakazu, czy
    raczej informacyjny. Sądząc po definicji raczej bardziej jak nakazu, ale czy na
    pewno?

    Jest jakaś dodatkowa wykładnia poza samą definicją znaku?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 2. Data: 2015-05-09 02:16:53
    Temat: Re: Znaki drogowe uzupełniające - pytanie
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-05-08 o 14:52, szerszen pisze:
> [...]
    pewno?

    > Jest jakaś dodatkowa wykładnia poza samą definicją znaku?

    A co za różnica? To że znak jest w grupie umownie określanej jako np.
    zakazu, nie znaczy, że nie może czegoś nakazywać albo o czymś informować.

    Kiedyś była taka sprawa, że facet który nie opłacił miejsca parkingowego
    upierał się że znak INFORMUJĄCY o opłacie to nie znak NAKAZUJĄCY
    uiszczenie. SN wysłał go na drzewo z taką interpretacją.

  • 3. Data: 2015-05-11 09:24:57
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 09 May 2015 02:16:53 +0200
    Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> wrote:

    > A co za różnica?

    Roznica np. w mandacie, lub braku podstawy do jego wystawienia ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2015-05-11 18:12:05
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-05-11 o 09:24, szerszen pisze:

    > Roznica np. w mandacie, lub braku podstawy do jego wystawienia ;)

    Chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem, bo ci napisałem, że nie ma różnicy.