  • 1. Data: 2015-05-08 14:57:47
    Temat: Skuteczność umowy po parafowaniu bez akceptacji zmian przez drugą stronę
    Od: a...@g...com

    Próbowałam zawrzeć z bankiem umowę o prowadzenie konta. Chęć zawarcia takiej umowy
    zgłosiłam telefonicznie podając moje dane, w tym zaznaczając, że nie jestem
    zainteresowana opcją otrzymywania płatnych wyciągów papierowych. Bank wysłał
    podpisaną przez siebie umowę z zaznaczoną opcją płatnych wyciągów. Opcję zmieniłam,
    zmianę oparafowałam, umowę podpisałam i odesłałam w jednym egzemplarzu.

    Bank dzwonił, odpowiadałam, że proszę o albo pisemne potwierdzenie akceptacji moich
    zmian, albo nową umowę bez tej opcji. Bank nic takiego nie wysłał.

    Czy mam traktować tę umowę jako skutecznie zawartą?

  • 2. Data: 2015-05-08 16:52:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-05-15 o 14:57, a...@g...com pisze:
> [...]
    > takiego nie wysłał.
    >
    > Czy mam traktować tę umowę jako skutecznie zawartą?

    Sprawa jest opisana w kodeksie cywilnym. Jeśli zmieniłaś cokolwiek w
    umowie i im odesłałaś, to jest to Twoja oferta, którą bank może
    zaakceptować albo odrzucić. Jeśli zaczną Ci świadczyć usługę, to moim
    zdaniem milcząco zaakceptują tę poprawkę.

  • 3. Data: 2015-05-09 02:59:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-05-08 14:57, a...@g...com pisze:
> [...]
    zmian, albo nową umowę bez tej opcji. Bank nic takiego nie wysłał.

    > Czy mam traktować tę umowę jako skutecznie zawartą?

    Masz dostęp do swojego konta w banku? To się zaloguj u sama sobie
    oodptaszkuj/zaptaszkuj. Nie potrzeba pism pisać.

    --
    animka