  • 11. Data: 2014-08-23 12:13:21
    Temat: Re: Zmiana zameldowania a sprawa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 12:10, ader pisze:
    > Prokurature ??? Jak nie miałem przesłuchania

    Zacytuję tylko ciebie:

    "to było tylko przesłuchanie"

    > Bez sensu cos piszesz
    >
    > W sumie jak chca coś ode mnie to sobie znajdą
    >
    > Dane zmieniłem tam gdzie była potrzeba US, ZUS, UM, ITD

    Naprawdę nikogo na tej grupie twój komputer nie obchodzi. Jak samemu nie
    zależy ci na dbanie o własny interes, to po co tu dupę zawracasz?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2014-08-23 12:13:49
    Od: <3...@9...121349.invalid> (Tom N)

    ader w

    > Dane zmieniłem tam gdzie była potrzeba US, ZUS, UM, ITD

    Od kiedy trzeba ITD informować?

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2014-08-23 12:16:17
    Od: ader <a...@n...eu>

    to jak zmieniasz miejsce ZAMELDOWANIA to CAŁEJ POLSCE o tym piszesz ????
    ŚMIESZNE

  • 14. Data: 2014-08-23 12:16:41
    Od: ader <a...@n...eu>

  • 15. Data: 2014-08-23 12:16:53
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 11:55, Liwiusz pisze:

    > Skoro zarekwirowali komputer, to jakaś sprawa się toczy.

    > Zatem informujesz o nowym adresie.

    Finał zapewne będzie następujący:

    Wyślą mu wezwanie po odbiór komputera na ostatni znany adres z akt
    sprawy O ile nie będzie objęty przepadkiem). Wezwanie oczywiście wróci
    niepodjęte. Wyślą drugie na ten sam adres. Znowu wróci niepodjęte.
    Komputer wyląduje w depozycie sądowym, a on zostanie obciążony kosztami
    przechowywania, a potem przyjdzie komornik celem ich wyegzekwowania.
    Sąd czy prokuratura zgodnie z kpk nie mają obowiązku poszukiwania
    klienta. To na nim ciąży obowiązek powiadomienia o zmianie adresu.
    Komornik może już sobie sprawdzić bazę meldunkową, PESEL, CEL itp i
    znajdzie go w celu przeprowadzenia egzekucji :)
    Skoro dla niego tak trudno powiadomić o zmianie adresu organ prowadzący
    postępowanie (choćby nawet telefonicznie), to niech płaci za koszty
    przechowywania swojego złomu :)

    --
    Sonn

  • 16. Data: 2014-08-23 12:17:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 12:16, ader pisze:
    > to jak zmieniasz miejsce ZAMELDOWANIA to CAŁEJ POLSCE o tym piszesz ????
    > ŚMIESZNE

    Nie całej Polsce, tylko tam, gdzie mam w tym interes, na przykład aby
    wiedzieć, że już mogę odebrać komputer. Oczywiście jak na gracie mi nie
    zależy, to mogę to olać.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2014-08-23 12:22:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-23 12:16, Sonn pisze:
    > zostanie obciążony kosztami przechowywania

    Na jakiej podstawie?

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2014-08-23 12:26:21
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Czy komputer był prywatny czy firmowy?
    Jak prywatny i nic nie podpisywałeś, że będziesz informował o zmianie
    miejsca zamieszkania / zameldowania, to nie masz obowiązku o niczym nikogo
    informować.
    A jak podpisywałeś - znaczy jak dali ci jakieś pouczenie i podpisałęś je -
    to powinieneś wiedzieć co podpisywałeś.
    Powinni dać ci kopię tego co podpisywałeś, więc w dokumentach powinieś coś
    takiego znaleść.
    Jak nie znajdziesz to pewnie nie podpisywałeś.

    Jak firmowy to cię znajdą sami.

    ____
    A na marginesie: dawno ci go zabrali?
    Jak mi zabrali, to tuż pszed kturymyś wyborami, po zdaje się 7 latah,
    komputer mi policja zwracała na ulicy drąc się za mną: "Stuj bo stszelam!".
    Więc to dziwne, bo o tej poże roku/sytuacji politycznej - zwracając uwagę na
    zbliżające się wybory - powinni raczej kumputer zwracać niż zabierać, no
    hyba , że jesteś nie z tej parti.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_02 i program dietetyczny Ananas1_03f

  • 19. Data: 2014-08-23 13:00:04
    Od: ader <a...@n...eu>

    maja czarno na białym w cdig, w stat gov itd gdzie mieszkam, gdzie mam
    firme itd, moga sprawdzic czy tam mieszkam czy nie.
    Ku..rwa Polska taka wspaniala

  • 20. Data: 2014-08-23 13:03:52
    Od: ader <a...@n...eu>

    aa nie mam dokumentów ktore podpisywałem itd, ale nic tam o tym nie było
    ze jak zmienie miejsce zamieszakania to mam ich informować.\
    Sami sobie powinni sprawdzic nawet po peselu, nipie , regonie itd gdzie
    mieszkam