  • 1. Data: 2014-02-14 03:19:18
    Temat: Re: rejestracja auta na żonę
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Witam,
    Dręczy mnie pewien problem... Wraz z mężem mięsiąc po weselu za wspólne pieniądze
    kupiliśmy auto. Miało być od początku zarejestrowane na mnie, ale na umowie
    kupna/sprzedaży widnieje mąż (dlatego, że ja jeszcze nie miałam zmienionych
    dokumentów-prawa jazdy, dowodu osobistego) Nie mamy intercyzy. Rejestrując auto udało
    się je zarejestrować na mnie, mąż został współwłaścicielem. Czy w związku z tym
    wszystko odbyło się zgodnie sprawem? Dodam, że nie zrobiliśmy na mnie darowizny.
    Teraz obawiam się, że urząd skarbowy doczepi się braku darowizny i naliczy mi mega
    odsetki za brak wpłaty. Poczytałam troche inne fora dlatego troche spanikowałam.
    Teoretycznie będąc małżeństwem i kupując coś w trakcie małżeństwa wszystko jest
    wspólne... Proszę o odpowiedz.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl