  • 21. Data: 2018-08-14 18:55:33
    Temat: Re: Zmiana miejsca urodzenia.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-08-18 o 18:36, Big Jack pisze:

    > Bez odnoszenia wrażenia jestem pewien, że się pogubiłeś na co i komu
    > odpowiadasz. Po pierwsze pytałem, a nie twierdziłem, po drugie, czemu
    > w polemikę wchodzisz ze mną - pytającym, a nie autorem tego postu, który
    > był odpowiedzią na Twój??
    ws.atman.pl

    Wyciąłeś istotny element i stąd problem. Odniosłem ie do Twojej
    wypowiedzi o treści: "Ale widziałeś te akty urodzenia, czy przekazujesz
    to, co oni mówią?". Przeważnie ludzie oglądają odpisy aktów, a nie same
    akty, które są przechowywane w urzędach / kancelariach.

  • 22. Data: 2018-08-14 19:19:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Wyciąłeś istotny element i stąd problem. Odniosłem ie do Twojej
    > wypowiedzi o treści: "Ale widziałeś te akty urodzenia, czy
    > przekazujesz to, co oni mówią?".

    Bredzisz. Zostawiłem całe wypowiedzi (cytaty), do których się odnoszę.
    Nie nadążasz.

    > Przeważnie ludzie oglądają odpisy
    > aktów, a nie same akty, które są przechowywane w urzędach /
    > kancelariach.

    Dlaczego mnie nie dziwi, że nie zrozumiałeś, że pytam czy (MadMan)
    widział akty urodzenia?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2018-08-14 19:33:40
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jesteś chamem.

    -----

  • 24. Data: 2018-08-14 20:55:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2018 17:29:49 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Ale widziałeś te akty urodzenia, czy przekazujesz to, co oni mówią?

    Widziałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 25. Data: 2018-08-14 20:57:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2018 17:29:49 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Ale widziałeś te akty urodzenia, czy przekazujesz to, co oni mówią?

    Widziałem odpis zrobiony po urodzeniu, oryginału oczywiście nie
    widziałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2018-08-15 09:22:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    er.power.pl
    *MadMan* napisał(-a):

    > Widziałem odpis zrobiony po urodzeniu, oryginału oczywiście nie
    > widziałem.

    No właśnie, to może być kluczowa sprawa. Jeśli odpis był zrobiony
    wkrótce po urodzeniu, jeszcze w czasie istnienia woj. stalinogrodzkiego,
    to trudno się spodziewać innego zapisu. Istotne co jest teraz.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 27. Data: 2018-08-15 09:26:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *ń* napisał(-a):

    > Jesteś chamem.

    Tak Cię razi nazywanie rzeczy, zjawisk "po imieniu"? Przepraszam, że
    uraziłem Twoją wrażliwość.
    Za https://sjp.pl/bredzi%C4%87
    1. mówić o rzeczach nie mających sensu lub odzwierciedlenia w
    rzeczywistości;

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 28. Data: 2018-08-15 09:46:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-08-18 o 09:22, Big Jack pisze:

    > No właśnie, to może być kluczowa sprawa. Jeśli odpis był zrobiony
    > wkrótce po urodzeniu, jeszcze w czasie istnienia woj. stalinogrodzkiego,
    > to trudno się spodziewać innego zapisu. Istotne co jest teraz.

    W jakim sensie teraz miałoby być w tym akcie inaczej, niż było w chwili
    urodzenia?

  • 29. Data: 2018-08-15 11:02:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > W jakim sensie teraz miałoby być w tym akcie inaczej, niż było w
    > chwili urodzenia?

    Nie wiem czy jest inaczej, ale dopuszczam myśl, że może to być każdy z
    możliwych wariantów: Stalinogród i woj. stalinorodzkie jak i po odwrocie
    od tych nazw, odgórnie i administracyjnie narzucona ich korekta, czyli
    Katowice i woj. katowickie. Potrafię sobie również wyobrazić trzecią
    możliwość. Ponieważ _aktu urodzenia_ nie wydaje się z urzędu, a jedynie
    odpisy, to może być również tak, że ciągle jest Stalinogród i takie
    woj., a przy ich sporządzaniu, "w locie" zmienia się nazwę na Katowice,
    też na podstawie odpowiednich przepisów.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 30. Data: 2018-08-15 12:04:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-08-18 o 11:02, Big Jack pisze:

> [...]
    > woj., a przy ich sporządzaniu, "w locie" zmienia się nazwę na Katowice,
    > też na podstawie odpowiednich przepisów.

    Ja sądzę, że to trzecie rozwiązanie jest najbliższe prawdzie.