  • 31. Data: 2018-08-15 12:29:42
    Temat: Re: Zmiana miejsca urodzenia.
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Zapytaj pomocnika stajennego królowej angielskiej (wyżej nie podskoczysz).

    -----

  • 32. Data: 2018-08-15 12:35:19
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A nie jest to przypadkiem tak, że jedno "miejsce urodzenia" to wieś/przysiółek, a
    drugie to obejmująca je jednostka administracyjna (gmina lub powiat, co tam
    wpisywali)?
    Innymi słowy czy jedno nie zawiera (obejmuje) drugiego?
    BTW jestem ciekaw, jakie jest aktualne miejsce osób urodzonych we Włochach, Ursusie
    czy Rembertowie gdy te jeszcze nie były dzielnicami W-wy?

    -----
    > W akcie urodzenia jest inna miejscowość urodzenia niż w świadectwach szkolnych i
    dyplomach uczelni.

  • 33. Data: 2018-08-15 12:48:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-08-18 o 12:35, ń pisze:
> [...]
    > zawiera (obejmuje) drugiego? BTW jestem ciekaw, jakie jest aktualne
    > miejsce osób urodzonych we Włochach, Ursusie czy Rembertowie gdy te

    Akt urodzenia jest sporządzany w chwili zgłoszenia urodzenia dziecka i
    jego zmiana później odbywa się w oparciu o określoną procedurę.
    Natomiast, w chwili sporządzania odpisów, używa się nazewnictwa z okresu
    sporządzenia odpisu. Stad przykładowo u osób urodzonych na ziemiach
    utraconych wpis, ze urodziły się na terenie ZSRR, ale jeśli jakiś
    Niemiec został we Wrocławiu, to mu się w odpisie wpisze Wrocław.

  • 35. Data: 2018-08-15 13:05:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *ń* napisał(-a):

    > Zapytaj pomocnika stajennego królowej angielskiej (wyżej nie
    > podskoczysz).

    Mam kogoś pytać co Ciebie razi?? ROTFL. W ogóle mnie to nie interesuje.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2018-08-15 13:05:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Ja sądzę, że to trzecie rozwiązanie jest najbliższe prawdzie.

    Też tak mi się wydaje.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 36. Data: 2018-08-15 13:28:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2018 12:35:19 +0200, ń napisał(a):
> [...]
    > BTW jestem ciekaw, jakie jest aktualne miejsce osób urodzonych we Włochach, Ursusie
    czy Rembertowie gdy te jeszcze nie były dzielnicami W-wy?

    A wpisuje sie wies zamieszkania czy siedzibe szpitala ?

    > -----
    dyplomach uczelni.

    J.

  • 37. Data: 2018-08-15 14:01:10
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Już nie pamiętam czy to w "Roku 1984" czy w "Brazil" karaluch wpadł do maszyny do
    pisania...

    -----

  • 38. Data: 2018-08-15 14:37:32
    Od: Janusz <J...@n...pl>

    W dniu 15.08.2018 o 12:35, ń pisze:
> [...]
    > BTW jestem ciekaw, jakie jest aktualne miejsce osób urodzonych we Włochach, Ursusie
    czy Rembertowie gdy te jeszcze nie były dzielnicami W-wy?

    W akcie urodzenia widnieje miejscowość zamieszkania.
    W dokumentach szkolnych (dyplomach) tam gdzie była izba porodowa - to
    inna gmina.

  • 39. Data: 2018-08-15 14:47:24
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A stanowi to realny problem?
    Ludzie zmieniają nazwiska, kobiety wychodzą za mąż, a dyplomów się nie zmienia.
    Masz aż tak upierdliwą "personalną"?

    -----

  • 40. Data: 2018-08-15 14:54:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-08-18 o 14:37, Janusz pisze:

    > W akcie urodzenia widnieje miejscowość zamieszkania.
    > W dokumentach szkolnych (dyplomach) tam gdzie była izba porodowa - to
    > inna gmina.

    Nie wykluczone, że dziecko się urodziło w domu, ale rodzącą przewieziono
    i w dokumentacji wykazano, jako urodzone w Izbie. Teraz moim zdanie nie
    do ustalenia.