  • 41. Data: 2018-08-15 19:00:06
    Temat: Re: Zmiana miejsca urodzenia.
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 09:26, Big Jack pisze:

    > Tak Cię razi nazywanie rzeczy, zjawisk "po imieniu"?

    Cóż, on też nazwał twoje zachowanie po imieniu. Chyba cię to nie razi?

  • 42. Data: 2018-08-15 19:41:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *PlaMa* napisał(-a):

    > Cóż, on też nazwał twoje zachowanie po imieniu. Chyba cię to nie razi?

    A widzisz gdzieś tego przejaw?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 43. Data: 2018-08-16 11:02:01
    Od: ń <ń@ń.ń>

    "Stopień przykrości zależy od świadomości" (*).
    Cham najczęściej nie wie, że jest chamem, bo niby skąd ma wiedzieć.

    (*) J. Kofta

    -----

  • 44. Data: 2018-08-16 12:34:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *ń* napisał(-a):

    > "Stopień przykrości zależy od świadomości" (*).
    > Cham najczęściej nie wie, że jest chamem, bo niby skąd ma wiedzieć.

    Czy mi przykro, czy nie przykro, to tego wiedzieć nie musisz, bo wiedza
    ta nie jest Ci do niczego potrzebna.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 45. Data: 2018-08-16 18:14:33
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-15 o 14:01, ń pisze:
    > Już nie pamiętam czy to w "Roku 1984" czy w "Brazil" karaluch wpadł do maszyny do
    pisania...

    Hmmm...
    https://www.filmweb.pl/Nagi.Lunch/descs

    Pozdrawiam