  • 1. Data: 2018-08-13 08:13:11
    Temat: Zmiana miejsca urodzenia.
    Od: Janusz <J...@n...pl>

    W akcie urodzenia jest inna miejscowość urodzenia niż w świadectwach
    szkolnych i dyplomach uczelni.
    Próba zmiany na uczelniach jest trudna - choć wydawała się najłatwiejsza.
    Jak dokonać sprostowania?
    Administracyjnie raczej nie gdyż tu nie znajduje podstaw (US T A W A z
    dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego)
    Sądownie?
    Dokumentacja z izby porodowej (lata 60) jest raczej nieosiągalna.
    Proszę o radę.

  • 2. Data: 2018-08-13 10:44:43
    Temat: Re: Zmiana miejsca urodzenia.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-08-18 o 08:13, Janusz pisze:
> [...]
    > Sądownie?
    > Dokumentacja z izby porodowej (lata 60) jest raczej nieosiągalna.

    W dokumentach m być prawdziwe miejsce urodzenia, a nie to,które łatwiej
    wpisać. Dokąd przed sądem nie zostanie dowiedzione, że jest inne, niż w
    akcie urodzenia uznaje się, że tam jest prawidłowe. Skoro nie ma
    dokumentacji pozwalającej udowodnienie, ze w akcie jest błędne, to
    trzeba pozmieniać w pozostałych dokumentach.

  • 3. Data: 2018-08-13 16:10:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

> [...]
    > nie ma dokumentacji pozwalającej udowodnienie, ze w akcie jest
    > błędne, to trzeba pozmieniać w pozostałych dokumentach.

    BTW, co mają wpisane w _akcie urodzenia_ urodzeni w Stalinogrodzie?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2018-08-13 16:47:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-08-18 o 16:10, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > BTW, co mają wpisane w _akcie urodzenia_ urodzeni w Stalinogrodzie?

    Ja bym zaryzykował, ze Stalinograd, ale jak rozumiem masz inne podejrzenia.

  • 5. Data: 2018-08-13 20:52:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ja bym zaryzykował, ze Stalinograd, ale jak rozumiem masz inne podejrzenia.

    Katowice.
    Osoby urodzone przed wojną w kraju ale na terenach wschodnich które
    nam potem kacapy zabrały miały wpisane ZSRR.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-08-13 21:38:10
    Od: Janusz <J...@n...pl>

    W dniu 13.08.2018 o 16:10, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > BTW, co mają wpisane w _akcie urodzenia_ urodzeni w Stalinogrodzie?

    Akurat to zmieniają administracyjnie wg ustawy.
    Tu chodzi że w USC podano inną miejscowość a do szkół inna (tą gdzie
    była izba porodowa.

  • 7. Data: 2018-08-13 21:44:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-08-18 o 21:38, Janusz pisze:

    > Akurat to zmieniają administracyjnie wg ustawy.
    > Tu chodzi że w USC podano inną miejscowość a do szkół inna (tą gdzie
    > była izba porodowa.

    A dziecko w której miejscowości się urodziło? W tej, co w szkołach
    podano, czy w tej, co była izba porodowa?

  • 8. Data: 2018-08-13 22:17:08
    Od: Janusz <J...@n...pl>

    > A dziecko w której miejscowości się urodziło? W tej, co w szkołach
    > podano, czy w tej, co była izba porodowa?

    Wydaje sie ze w tej co izba porodowa

  • 9. Data: 2018-08-13 22:18:28
    Od: Janusz <J...@n...pl>

    W dniu 13.08.2018 o 22:17, Janusz pisze:

    > Wydaje sie ze w tej co izba porodowa

    Wydaje sie ze w tej co izba porodowa (czyli szkoła)

  • 10. Data: 2018-08-13 22:27:20
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 21:38, Janusz pisze:
    1...@n...neostrada.pl

    > Akurat to zmieniają administracyjnie wg ustawy.
    > Tu chodzi że w USC podano inną miejscowość a do szkół inna (tą gdzie
    > była izba porodowa.
    Tzn, że w szkołach jest dobra miejscowość. Teraz niech szpital sprostuje
    pomyłkę i prześle dobre dane do USC. Myślę, że chyba do Sądu trzeba
    będzie iść.

    --
    animka