  • 91. Data: 2005-01-05 18:33:33
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    news:crepm9$ntg$1@opal.icpnet.pl...

    > podejrzenie, że jednak leki na schizofrenię zdrożały;)))

    Tu ich nie kupisz. Poza tym leki na schizofrenie nie stlumia twej
    homofobiczno-homoseksualnej orientacji seksualnej. Idz stad trollu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 92. Data: 2005-01-05 20:09:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > po za tym cokolwiek bym nie pisal nie uprawnia to nikogo do obrazania
    > mnie w "MIEJSCU PUBLICZNYM".
    > Sa dowody jest wina, i to takiego czlowieka interesuje a nie swiatopoglad
    > i sposob wypowiedzi swiadka, oskarzyciela itp.

    Nie interesuje sposób odzywania się "obrażonego" chama???
    Zwroty (znalezione naprędce i wycięte z twoich prostackich postów):
    "propsilem Cie prostaku abys podal podstawe prawna do tego co twierdzisz",
    "Wszystkie Twoje wypowiedzi swiadcza o tym ze jestes zwyklym chamowatym
    prostakiem,"
    "nie pierdol tylko zacytuj konkretne przepisy, i pamietaj o podpunktach"
    "na pewno nad takim cwelem jak Ty."
    "no i sie poniej dziwisz ze mam CIe za debila."
    "skończmy to pierdolenie, prosze przeczytac moja odpowiedz do Pana
    odpowiedzi na post Ropdriga"

    ..nie uzasadniaja nazwania cię głupkiem i chamem?? Przecież to prawda, a
    wolność słowa zapewnia konstytucja.
    Nie liczyłbym na to, że ktoś na policji lub w sądzie będzie głupszy od
    ciebie;))))

  • 93. Data: 2005-01-06 10:51:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wolność słowa zapewnia konstytucja.
    > Nie liczyłbym na to, że ktoś na policji lub w sądzie będzie głupszy od

    one wszystkie sa skeiorowane do Ciebie (uzytkownik Leszek!)

    uzasadniaja jedynie wulgaryzm a nie glupote.
    Po za tym te wypowiedzi
    pojawily sie po ktoryms z kolei twoim pieprzeniu, odwracaniu kota ogonem,
    omijaniu pytan i komentawaniu wybranej tresci probujac osmieszyc rozmowce,
    wiec zadna z powyzszych uwag mnie nie dziwi, i watpie by kogos na tej
    grupie zdziwila.

    Natomiast Twoje prostackie wypowiedzi pojawiaja sie na samym poczatku.

    P.

    ps.
    juz znalazlem 2 innych Rokickich, powiadomie ich, i przypuszczam ze
    w okolichach czerwiec-lipiec (bo tym okresie sie za Ciebie biore)
    otrzymasz ciut wiecej wezwan.
    I wszystko za jednym zamachem, razem z faszyzmem.

  • 94. Data: 2005-01-06 13:18:29
    Od: "chres37" <c...@d...net.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:crj57o$ic0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > otrzymasz ciut wiecej wezwan.
    > I wszystko za jednym zamachem, razem z faszyzmem.

    Jeżeli będziesz potrzebował więcej "świadków " jestem również do Twojej
    dyspozycji.
    Pzdrw
    chres37

  • 95. Data: 2005-01-06 16:21:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > juz znalazlem 2 innych Rokickich, powiadomie ich, i przypuszczam ze
    > w okolichach czerwiec-lipiec (bo tym okresie sie za Ciebie biore)

    A gdzie pisałem że wszyscy rokiccy to durnie i chamy?
    To ty urobiłeś taką opinię na tej grupie i przyniosłeś wstyd nazwisku;)

    > otrzymasz ciut wiecej wezwan.

    Taaaa. Szczekaj psie na pustyni.
    Plonk

  • 96. Data: 2005-01-06 21:12:55
    Od: "chres37" <k...@n...pl>

    > takie zadoscuczynienia za krzywde oraz o jakiej kwocie może być wogóle
    > mowa byłabym bardzo wdzięczna.

    No i sprawa jasna... Winny na pewno, teraz tylko pytanie, ile kasy
    zażądać....

    [ciach]

    Nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojęcia , jeśli uważasz że
    wydatki między innymi na lekarzy i leki jakie musieliśmy ponieść w związku z
    gwałtem i z jego pózniejszymi skutkami powinni ponieść rodzice ofiary
    (oczywiście zaraz napiszesz o domniemaniu niewinności) to możesz sobie je
    ponosić jeśli kiedyś znajdziesz się w takiej sytuacji, ale teraz o tym nie
    Ty zadecydujesz na szczęście .
    ch37

  • 97. Data: 2005-01-06 22:25:33
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2005-01-06 22:12 :

> [...]
    >ponosić jeśli kiedyś znajdziesz się w takiej sytuacji, ale teraz o tym nie

    No to zsumuj te wydatki na leki, lekarzy, a przed sądem przedstaw
    rachunki...
    w.

  • 98. Data: 2005-01-07 10:09:53
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 22:12:55 +0100, chres37
    <k...@n...pl> napisał:

    > No i sprawa jasna... Winny na pewno, teraz tylko pytanie, ile kasy
    > za??da?....
    >
    > [ciach]
    >
    > Nie wypowiadaj si? na tematy o których nie masz poj?cia , je?li uwa?asz
    > ?e
    > wydatki mi?dzy innymi na lekarzy i leki jakie musieli?my ponie?? w
    > zwi?zku z
    > gwa?tem i z jego pózniejszymi skutkami powinni ponie?? rodzice ofiary
    > (oczywi?cie zaraz napiszesz o domniemaniu niewinno?ci) to mo?esz sobie je
    > ponosi? je?li kiedy? znajdziesz si? w takiej sytuacji, ale teraz o tym
> [...]

    Jak na razie to mi mało wygląda na zgwałcenie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 99. Data: 2005-01-07 13:06:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 100. Data: 2005-01-07 13:09:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A gdzie pisałem że wszyscy rokiccy to durnie i chamy?

    wystarczy ze napisales o nazwisku i o stopniowaniu. Przegiales totalnie.

    > To ty urobiłeś taką opinię na tej grupie i przyniosłeś wstyd nazwisku;)

    nie kolego, ja wyrazalem swoje zdanie, a do tego kazdy ma prawo ty
    natomiast swoimi prostackimi
    chamowatymi durnymi wypowqiedziami probujesz narzucic wszystkim swoj
    poglad na moj temat.

    > Taaaa. Szczekaj psie na pustyni.
    > Plonk

    niesamowite