  • 1. Data: 2006-10-29 04:50:38
    Temat: Zgloszenie pobytu za granica a wybory
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    Witam

    Wyjezdzajac z PL nie wymeldowalem sie, a zglosilem tylko czasowy wyjazd
    za granice.

    Akurat teraz w listopadzie bede w Polsce i bede chcial zaglosowac. Czy
    bede mogl to zrobic? Bede na liscie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2006-10-29 11:07:19
    Temat: Re: Zgloszenie pobytu za granica a wybory
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Wyjezdzajac z PL nie wymeldowalem sie, a zglosilem tylko czasowy wyjazd
    > za granice.

    A po co cokolwiekm zglaszales?

    +inz.prawa+

  • 3. Data: 2006-10-29 16:50:23
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    *piotr'ek* wrote:

    > A po co cokolwiekm zglaszales?
    >
    > +inz.prawa+

    Zeby sie WKU nie czepialo ;p

    Rafal

  • 4. Data: 2006-10-29 20:46:29
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wrote in message

    > A po co cokolwiekm zglaszales?

    Bo ma taki obowiazek pseudoprawniku.

  • 5. Data: 2006-10-29 20:48:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote in message
    s.com...
> [...]
    > za granice.
    >
    > Akurat teraz w listopadzie bede w Polsce i bede chcial zaglosowac. Czy

    Bedziesz na liscie, bedziesz glosowal.
    Gdybys to chcial robic za granica (o ile sa organizowane obwody) , to
    konsulaty z wyprzedzeniem zbieraja liste "chetnych" do glosowania w tamtym
    obwodzie.
    Wówczas zostalbys wykreslony z listy w Polsce.

  • 6. Data: 2006-10-30 01:03:14
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    witek wrote:

    > Bedziesz na liscie, bedziesz glosowal.

    Dzieki :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2006-10-30 17:00:31
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Bo ma taki obowiazek pseudoprawniku.

    Tja... i jak wyjeżdża do rodziny na tydzień to ma obowiązek się zameldować
    :-)))))))
    Zresztą moim prawem jest opuścić IV RP bez wypisywania się z niej!

    +inż.prawa+

  • 8. Data: 2006-10-31 00:52:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Tja... i jak wyjeżdża do rodziny na tydzień to ma obowiązek się zameldować
    > :-)))))))

    tak, mój ty prawniczku nicniewiedzący.
    przed totalną hańbą ratuje cię tylko art. 19

    USTAWA
    z dnia 10 kwietnia 1974 r.
    o ewidencji ludności i dowodach osobistych
    Obowiązek meldunkowy polega na:
    1) zameldowaniu się w miejscu pobytu stałego lub czasowego,
    2) wymeldowaniu się z miejsca pobytu stałego lub czasowego,

    Rozdział 3
    Zameldowanie.
    Art. 10.
    1. Osoba, która przebywa w określonej miejscowości pod tym samym adresem
    dłużej
    niż trzy doby, jest obowiązana zameldować się na pobyt stały lub czasowy
    najpóźniej przed upływem czwartej doby, licząc od dnia przybycia.

    Art. 19.
    Osoba przebywająca w określonej miejscowości w celach
    turystycznowy-poczynkowych
    poza zakładami określonymi w art. 18 jest zwolniona z obowiązku
    zameldowania się, jeżeli jej pobyt w tej miejscowości nie przekracza 30 dni.

  • 9. Data: 2006-10-31 17:58:07
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > tak, mój ty prawniczku nicniewiedzący.

    Martwy przepis łamiący dodatkowo wolności i swobody obywatelskie.

    +inż.prawa+

  • 10. Data: 2006-11-01 00:23:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Martwy przepis łamiący dodatkowo wolności i swobody obywatelskie.

    A czy to jest grupa. alt.pl.marzymisieabytakbyło, czy grupa o prawie ?
    Po za tym znowu napisałeś kolejne bzdury.