  • 1. Data: 2006-10-29 07:25:37
    Temat: Naklejki jako gwarancja
    Od: "daDa" <d...@k...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie: kupiłem w paxdzierniku 2005 roku urzadzenie elektroniczne
    na ktore nie wystaiwia sie gwarancji w postacji karty gwarancyjnej ale tylko
    nakleje z miesiacem i rokiem gwarancji. Nalklejka jest oczywiscie firmowana
    znakiem producenta lub dystrybutora (nie jestem pewien czy ta firma
    produkuje czy zajmuje sie sprzedaza) i to urzadzenie przestalo dzaialac
    prawidlowo. Napisalem do firmy w tej sprawie i dostalem info, ze kupilem to
    7 pazdziernika 2005 i juz jest po gwarancji. Na naklejce jest data
    pazdziernik 2006 jako okres gwarancji. Prosze o pomoc czy prawo jest po
    stronie tej firmy i co w tym przypadku zrobic?

    pozdrawiam
    daDa

  • 2. Data: 2006-10-29 09:44:14
    Temat: Re: Naklejki jako gwarancja
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik daDa napisał:
> [...]
    > pazdziernik 2006 jako okres gwarancji. Prosze o pomoc czy prawo jest po
    > stronie tej firmy i co w tym przypadku zrobic?

    Przydałby się paragon. A jeśli kupiłeś 7X, to rzeczywiście chyba już
    jest po gwarancji. Inna sprawa, co z rękojmią i innymi takimi.

  • 3. Data: 2006-10-30 04:04:42
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@a...me> napisał w wiadomości

    > Przydałby się paragon. A jeśli kupiłeś 7X, to rzeczywiście chyba już
    > jest po gwarancji. Inna sprawa, co z rękojmią i innymi takimi.

    Rekojmia czy inne takie to sprawa sprzedawcy a nie importera ...

    Jaca