  • 1. Data: 2005-06-08 11:31:46
    Temat: Zgłoszenie niezgodności towaru z umową
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!

    Zgłosiłem niezgodność towaru z umową (buty).
    Na zgłoszeniu jest moje imię i nazwisko, telefon i adres.
    Zgłoszenie złożyłem 23 maja.
    W zgłoszeniu (jest to druk) jest napisane, że "sprzedający ustosunkuje
    się do żądań klienta w terminie 14 od daty zgłoszenia" oraz że
    "sprzedający deklaruje gotowość do usunięcia niezgodności towaru z umową
    do dnia 30 maja".
    Jest również napisane: "Strony ustalają następujący sposób
    powiadomienia: osobiście".

    I teraz mam pytanie - skoro nie zostałem do tej pory powiadomiony
    (minęło 14 dni) to czy należy przyjąć, że sprzedawca akceptuje moje
    roszczenia (wymiana towaru na nowy lub zwrot pieniędzy).

    Pytam, bo wiem że firma, w której kupiłem buty robi problem z
    rozpatrzaniem reklamacji. Pisze, że powiadomienie jest osobiste, ale nie
    pisze, że mam się osobiście stawić w sklepie.
    Czy jeśli rozpatrzyli reklamację negatywnie, ale ja zostanę powiadomiony
    dopiero teraz (po 14 dniach) to znaczy, że i tak muszę uwzględnić moje
    roszczenia?

    --
    pozdrawiam
    ____ _ _